Klachten over Mobiel.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Mobiel.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 28 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

100%
22 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
22 klachten opgelost
3.2 /10
13 stemmen
13

Tijdslijn

Onaangekondigde extra kosten

Klacht van op 13 maart 2018 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Graag wil ik de reden van mijn klacht toelichten: Afgelopen week heb ik via mobiel.nl een abonnement verlenging bij T-Mobile mét nieuw toestel besteld. Momenteel heb ik een sim-only abonnement ook bij T-Mobile. Bij T-Mobile krijg je toestelflexibiliteit ZONDER een extra... Lees meer

Samsung s7 edge verbrand tijdens opladen

Klacht van op 26 juli 2017 over Mobiel.nl in de categorie Mobiele Telefonie

Wij hebben een Samsung s7 edge van 1 maand oud die tijdens het laden is doorgebrand. Volgens Dynafix ligt het aan druk- val- of stootschade en moeten we 427,- betalen om de telefoon te laten maken of 65,- onderzoekskosten. Dynafix... Lees meer

Op 20 mei 2017 ontving ik mijn bestelling een Iphone refurbished 5S van Mobiel.nl met Ben abonnement. Deze bleek behoorlijk beschadigd daarom heb ik dit gemeld aan de klantenservice. En daar kreeg ik de volgende reactie: \"Je hebt een iPhone... Lees meer

Heb een abbonement van KPN besteld via mobiel.nl.Vervolgens leveren ze geen simkaart, maar vervolgens word er wel vanaf mijn rekening afgeschreven.Daarom contact opgenomen, en ze zeggen wel de simkaart te hebben opgestuurd. Vervolgens vraag ik wanneer ze dit hebben gedaan... Lees meer