Klacht: Wasmachine defect

Irma0101 op 07 februari 2025 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 februari een wasmachine besteld met installatie. 5 februari kon de wasmachine geleverd worden. Ik kon niet wachten want met een gezin van 5 volwassen mensen in huis was ik nogal veel.
Eerste wasje erin en tijdens het centrifugeren maakte het zoveel kabaal de wij met z’n allen naar boven rende om te kijken wat er aan de hand was.

Gelijk de mm gebeld. Hier ontving ik begrip, maar het moest door een reparatie bedrijf geconstateerd worden wat er mis mee was. Twee dagen verder en ik moet filmpjes en foto’s opsturen naar de reperatie bedrijf. Nu wacht ik op een vrijdag te hopen dat ze vandaag nog langs gaan komen, maar vrees dat dat niet het geval is. Ik denk niet dat ze in het weekend gaan langs komen. Dan hopen dat ze maandag langs kunnen komen. Dan wordt er geconstateerd dat er iets niet goed is, en dan moet ik weer een nieuwe ontvangen.

WAAROM is dit mijn probleem? Ik heb een wasmachine gekocht die niet functioneert naar behoren. Waarom moet ik afhankelijk zijn van externe bedrijven? Waarom moet ik van alles filmen en foto’s maken en opsturen om naar hun externe bedrijf te sturen voordat ze langs komen?

Ik wil niet dat het zoveel moeite zou moeten zijn om een foutieve wasmachine te retourneren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuwe wasmachine en nu. Niet nog een weekend moeten wachten. Ik wil ook compensatie voor de dagen die ik niet heb kunnen wassen en moeten wachten op hun externe bedrijf...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over MediaMarkt
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht Irma0101

1 maand geleden - Ik heb contact gehad met Thomas van mediamarkt en hij heeft geregeld dat de wasmachine omgewisseld wordt. Hier ben ik erg blij mee! Dank je wel Thomas voor je begrip en oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Irma0101

1 maand geleden - Ik zit tot de dag van vandaag te wachten op een track en tracé code voor de levering van de nieuwe wasmachine. Ik bel dagelijks met de mediamarkt. Vandaag weer gebeld en wordt er gezegd dat er een monteur moet langs komen! Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik al een week aan het wachten/bellen ben voor de levering van een nieuwe, werkende wasmachine. Ik heb recht op een werkend product. Dit heeft mij tijd en geld gekost omdat ik bij een benzine station met wasmachines was heb moeten draaien voor ons groot gezin. Ik wordt van het kastje naar het muur gestuurd. Degene die ik vandaag sprak moet dit bespreken met haar teamleader en zij stuurt mij vandaag nog een mail. Ik ben nu anderhalve week verder!!!!!! Door hun toezegging dat ik een nieuwe wasmachine zou ontvangen heb ik de reperatie bedrijf afgezegd. Ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik recht heb op een goed werkend product en niet op een gerepareerde product. Ik heb betaald voor een nieuwe wasmachine. Ik ben geheel afhankelijk van hun interne procedures maar vind dat ik daar als consument daar niet mee geconfronteerd mee moet worden. Ik betaal voor een wasmachine en wil niet alle ins en outs moeten weten van als de afgeleverde (met installatie) wasmachine klinkt als een helikopter die opstijgt. Ik heb hier geen woorden voor. Het leed wat mediamarkt heet zou hun nieuwe slogan moeten zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Reactie van de melder van de klacht Irma0101

1 maand geleden - Net bericht terug gehad en te horen gelegen dat een reparatie bedrijf langs moet komen en dat zij binnenkort contact opnemen om een afspraak te maken. Pfffff. Ik ben weer terug bij af.

Alle klachten die gemeld zijn door Irma0101