Mijn Klacht:
Ik heb 3 februari een wasmachine besteld met installatie. 5 februari kon de wasmachine geleverd worden. Ik kon niet wachten want met een gezin van 5 volwassen mensen in huis was ik nogal veel.
Eerste wasje erin en tijdens het centrifugeren maakte het zoveel kabaal de wij met z’n allen naar boven rende om te kijken wat er aan de hand was.
Gelijk de mm gebeld. Hier ontving ik begrip, maar het moest door een reparatie bedrijf geconstateerd worden wat er mis mee was. Twee dagen verder en ik moet filmpjes en foto’s opsturen naar de reperatie bedrijf. Nu wacht ik op een vrijdag te hopen dat ze vandaag nog langs gaan komen, maar vrees dat dat niet het geval is. Ik denk niet dat ze in het weekend gaan langs komen. Dan hopen dat ze maandag langs kunnen komen. Dan wordt er geconstateerd dat er iets niet goed is, en dan moet ik weer een nieuwe ontvangen.
WAAROM is dit mijn probleem? Ik heb een wasmachine gekocht die niet functioneert naar behoren. Waarom moet ik afhankelijk zijn van externe bedrijven? Waarom moet ik van alles filmen en foto’s maken en opsturen om naar hun externe bedrijf te sturen voordat ze langs komen?
Ik wil niet dat het zoveel moeite zou moeten zijn om een foutieve wasmachine te retourneren.
Gewenste Oplossing:
Ik wil een nieuwe wasmachine en nu. Niet nog een weekend moeten wachten. Ik wil ook compensatie voor de dagen die ik niet heb kunnen wassen en moeten wachten op hun externe bedrijf...
