Klacht: TV reparatie duurt voort (zonder update)

michel888 op 11 oktober 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een nieuwe tv gekocht bij Mediamarkt. Nadat ik deze in gebruik genomen had ontdekte ik een zwarte streep op het scherm.

Na contact met MediaMarkt hebben ze aangegeven dat deze garantie/reparatie bekeken moet worden door CE repair Ik heb omschrijving foto’s naar CE repair gestuurd. 1 week later zijn ze komen kijken om dezelfde soort foto’s te maken.
Nog 1 week later zouden ze de tv op komen halen om na te kijken. De persoon die de tv kwam halen was helaas ziek.
weer 1 week later is de tv opgehaald.

Dat is nu 2,5 week geleden. Sinds die tijd heb ik niets meer vernomen van Ce Repair of de MediaMarkt. Ik heb ze lf contact opgenomen met CE Repair die zeggen dat de TV gerepareerd wordt. Maar kunnen niet aangeven wanneer. Ze kunnen ook geen alternatief bieden.
MediaMarkt zegt ook niets te kunnen doen. Ze verwijzen met naar Ce Repair.

Ik heb geen TV gekocht bij CE Repair, maar bij MediaMarkt. Dat MediaMarkt diensten afneemt bij CE Repair is een eigen keuze. Ik wil mijn TV binnen 3 werkdagen terug of anders een andere TV.

Ik wil mijn TV binnen 3 werkdagen terug of anders een andere TV.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michel888