Mijn Klacht:
Hier de brief die ik aan Media Markt gestuurd had na meerdere malen een fout te hebben gemaakt. Een vorm van sorry of compensatie hebben we nog niet gekregen.
Slechte service!
Media Markt
Referentienummer vraag: 250129-026544
Gemaakt op: 29/01/2025 13:30
Laatst bijgewerkt op: 29/01/2025 13:30
(29/01/2025 13:30)
Beste klant,
Om jouw mail correct te kunnen beantwoorden, hebben we nog een aantal details van je nodig.
Wil je daarom jouw vraag of bericht via het contact formulier versturen? Zo kunnen we jou veel sneller verder helpen!
Deze mail zal niet in behandeling genomen worden.
Wist je dat er op onze website allerlei informatie te vinden is over jouw bestelling, garantie reparatie, ruilen en nog veel meer? Wellicht vind je hier het antwoord op jouw vraag.
Klik hier om onze klantenservice pagina te bezoeken.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
(29/01/2025 13:30)
Sie erhalten nicht häufig E-Mails von [email protected]. Erfahren Sie, warum dies wichtig ist
Beste Remco Rijnders,
Ik zag via internet dat jij de directeur bent van Mediamarkt. Ik heb een aantal aandachts punten en ik ben mijn vertrouwen verloren in jullie. Jouw personeel stuurt je van het kastje naar de muur via de telefoon. Hier wijd ik kort over uit, maar na zoveel belletjes, kan ik precies vertellen wie wel, of wie niet iets begrijpt.
Afgelopen donderdag 16 januari heb ik een wasmachine van Miele aangekocht via de MediaMarkt. Bij de levering was de fout gemaakt dat de transport bouten er nog in zaten. Met als gevolg dat de machine kapot ging bij de eerste waspoging. Dat kan gebeuren. Maar bij de tweede levering, zaten die transport bouten er weer in en dan verwrongen. De bezorger was er zich bewust door dit keer. En hij gaf aan dat dit bij dit model vaak voorkwam naar zijn mening.
Eerste bestelnummer; 248939898. Factuur; 8103259309.
Nieuw bestel nummer; 247836465.
Na deze levering wilde ik niet weer deze wasmachine. En kwam ik overeen met de medewerkster dat ik de Miele WCK 370 zou krijgen voor €1263,-.
Die eerst voor€1529,00 te koop stond, maar vanwege een BTW actie voor dit bedrag van €1263,00.
Ik had liever een persoonlijke korting gehad, maar ik ben niet de moeilijkste.
Na een ander telefoon gesprek vanavond bleek, dat ik toch de versie zou krijgen die ik eerder geleverd zou krijgen.
Ik heb de levering afgezegd omdat ik een nieuwe versie besteld had.
Daar ben ik best teleurgesteld over. Luister alle gesprekken na die opgenomen zijn.
Ik zou graag van jullie een reactie krijgen. Sta dan ook garant voor goede service.
Ps momenteel zitten we al een week zonder was machine, en met een gezin van 5 is dat best een dingetje!
ook heeft de Mediamakry klantenservice een foutieve ophaal opdracht door gegeven. Dat moest of zaterdag1/2 zijn of maandag 3/2.
Ik hoor graag van jullie!
Vriendelijke groeten,
Marieke van de Vliet
Gewenste Oplossing:
Als de media markt sorry zegt en wat van de prijs af haalt.
