Klacht: Te veel fouten, niet tegemoet komen in de fouten. Dus geen compensatie.

Marieke2020 op 31 januari 2025 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hier de brief die ik aan Media Markt gestuurd had na meerdere malen een fout te hebben gemaakt. Een vorm van sorry of compensatie hebben we nog niet gekregen.
Slechte service!
Media Markt

Referentienummer vraag: 250129-026544
Gemaakt op: 29/01/2025 13:30
Laatst bijgewerkt op: 29/01/2025 13:30

(29/01/2025 13:30)
Beste klant,

Om jouw mail correct te kunnen beantwoorden, hebben we nog een aantal details van je nodig.
Wil je daarom jouw vraag of bericht via het contact formulier versturen? Zo kunnen we jou veel sneller verder helpen!

Deze mail zal niet in behandeling genomen worden.

Wist je dat er op onze website allerlei informatie te vinden is over jouw bestelling, garantie reparatie, ruilen en nog veel meer? Wellicht vind je hier het antwoord op jouw vraag.

Klik hier om onze klantenservice pagina te bezoeken.

Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
(29/01/2025 13:30)
Sie erhalten nicht häufig E-Mails von [email protected]. Erfahren Sie, warum dies wichtig ist

Beste Remco Rijnders,

Ik zag via internet dat jij de directeur bent van Mediamarkt. Ik heb een aantal aandachts punten en ik ben mijn vertrouwen verloren in jullie. Jouw personeel stuurt je van het kastje naar de muur via de telefoon. Hier wijd ik kort over uit, maar na zoveel belletjes, kan ik precies vertellen wie wel, of wie niet iets begrijpt.

Afgelopen donderdag 16 januari heb ik een wasmachine van Miele aangekocht via de MediaMarkt. Bij de levering was de fout gemaakt dat de transport bouten er nog in zaten. Met als gevolg dat de machine kapot ging bij de eerste waspoging. Dat kan gebeuren. Maar bij de tweede levering, zaten die transport bouten er weer in en dan verwrongen. De bezorger was er zich bewust door dit keer. En hij gaf aan dat dit bij dit model vaak voorkwam naar zijn mening.
Eerste bestelnummer; 248939898. Factuur; 8103259309.
Nieuw bestel nummer; 247836465.
Na deze levering wilde ik niet weer deze wasmachine. En kwam ik overeen met de medewerkster dat ik de Miele WCK 370 zou krijgen voor €1263,-.

Die eerst voor€1529,00 te koop stond, maar vanwege een BTW actie voor dit bedrag van €1263,00.

Ik had liever een persoonlijke korting gehad, maar ik ben niet de moeilijkste.
Na een ander telefoon gesprek vanavond bleek, dat ik toch de versie zou krijgen die ik eerder geleverd zou krijgen.
Ik heb de levering afgezegd omdat ik een nieuwe versie besteld had.
Daar ben ik best teleurgesteld over. Luister alle gesprekken na die opgenomen zijn.

Ik zou graag van jullie een reactie krijgen. Sta dan ook garant voor goede service.

Ps momenteel zitten we al een week zonder was machine, en met een gezin van 5 is dat best een dingetje!
ook heeft de Mediamakry klantenservice een foutieve ophaal opdracht door gegeven. Dat moest of zaterdag1/2 zijn of maandag 3/2.

Ik hoor graag van jullie!

Vriendelijke groeten,
Marieke van de Vliet

Gewenste Oplossing:

Als de media markt sorry zegt en wat van de prijs af haalt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marieke2020

1 maand geleden - Belachelijk hoe Mediamarkt online met klanten om gaat! Ter compensatie voor het 4x bezorgen van een foute wasmachine (transportbouten erin laten tot 2 maal toe waardoor de machines beschadigd waren etc), kregen we na 3 weken 100€ korting voor een nieuwe wasmachine die tot afgelopen weekend voor €1263,00 te koop stond doordat de btw er af was. Nu staat de wasmachine weer te koop voor €1529,00 ( Miele WCK 370 WCS). Compensatie??? Pff echt naar hoe Media markt online met klanten omgaat. Het geld van de wasmachine die we nooit hebben gekregen, hebben we tot alle beloftes toe €999,00 plus €25,00 voor de extra services naar boven dragen en installeren, hebben we nog steeds niet terug gestort gekregen. Schaam je Media markt online! Ps voor mensen die online willen kopen bij Media markt, doe dit niet. Media markt online is een apart bedrijf van de Mediamarkt winkels, dit betekent dat als je je product online hebt gekocht, je niet meer terecht kunt bij de Mediamarkt winkels. Je staat als klant machteloos. Ze kunnen wel voor je mailen naar de online Mediamarkt, maar dat is het dan ook wel. Vreselijk hoe je van het kastje naar de muur wordt gestuurd bij Mediamarkt online en dan met dit bedrag van €100,00 wordt afgewimpeld. Koop niets online bij ze! Klantvriendelijk zijn ze zeker, de telefoon medewerkers van Mediamarkt, je hebt de keuze ook om een oordeel te geven van het gesprek naderhand na een gesprek met de klantenservice van Mediamarkt, maar hier wordt niets mee gedaan blijkt. Onze aankoop stond was gedaan op 16/1. Nu nog hebben we geen wasmachine ontvangen met eerlijke compensatie. Doe geen aankoop online bij Mediamarkt!

Reactie van de melder van de klacht Marieke2020

1 maand geleden - Waardeloos! Online Mediamarkt staat los van de Mediamarkt winkels. Heb je een product online gekocht, sta je machteloos in de winkel. Hoe ik na 3 weken na 4 foute wasmachines bezorgd te krijgen ben met behandeld met dat stukje compensatie van €100? Is niet in woorden uit te drukken. In de winkel word je goed behandeld, online bestellen, betekent; zoek het zelf maar lekker uit. Het geld van €999,00 en daarboven €25,00 bezorgen naar boven, hebben we ondanks alle beloftes nog steeds niet terug. Belachelijk! Op onze wens is niet in gegaan en elke telefoon medewerker vond het ontzettend naar wat er gebeurde aan fouten die gemaakt werden, maar niemand is in staat geweest om het op te lossen. Door gestuurd worden naar hogere hand is ook niet mogelijk. Van het kastje naar de muur word je gestuurd. Koop niets online!!! Bij een probleem, kan Mediamarkt online je niet helpen! Schandalig! Een wasmachine omruilen naar een andere was te ingewikkeld bleek voor mediamarkt online. En nu vallen we door nalatigheid van de mediamarkt online mensen buiten die actie waarbij er geen btw werd gerekend.. dus €100,00 compensatie voor een wasmachine die destijds toen we die wilden kopen stond voor €1263,57 zonder btw (normaal met btw €1529,00) is een beetje sneu. Want dan zouden we er nu alsnog meer voor moeten betalen dan toen die actie er was, nl €1429,00. Ik wacht nog steeds op een eerlijke behandeling!

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke2020