Klacht: Slechte service en communicatie over retour

Vlietje op 09 februari 2024 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een wasmachine besteld bij mediamarkt Den Haag. Ik zou vandaag de wasmachine in ontvangst nemen. 1 van de poten ontbrak en de rubber van de andere poot iOS helemaal versleten. De bezorger adviseerde mij om vandaag langs te gaan naar de media markt zodat ik eventueel een ander wasmachine kan bestellen. Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen alleen het is heel lastig om iemand te spreken dstNu ben ik reizen van Leiden naar Den Haag. Eerst werd ik doorverwezen door de service desk maar de eerste verdieping. Vervolgens moest ik 10 minuten wachten voordat ik geholpen werd. De medewerker legde uit dat ik moest afwachten voordat de retour verwerkt wordt. Ik heb duidelijk verteld dat ik er niet blij mee ben. En dat wasmachine voor mij heel noodzakelijk is. Ik vond de houding van de medewerker passief en desinteresse over mijn probleem. Ik wil zo snel mogelijk me geld terug en een compensatie van de reis die ik voor niks heb afgelegd.

Gewenste Oplossing:

Geld terug met compensatie zsm

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht Vlietje

9 maanden geleden - Hele slechte service moeilijk bereikbaar. Ik ben net gebeld met de voorstel dat ik me geld kan ophalen in Den Haag. Geen compensatie om dat ik 2 keer op en neer moet van Leiden naar Den Haag. Dus moet eigenlijk betalen om m geld terug te krijgen voor een wasmachine die beschadigd is.

Reactie van de melder van de klacht Vlietje

9 maanden geleden - Vandaag was ik weer bij de mediamarkt. Omdat ik de bon niet bij ma had krijg ik me geld niet terug. De dame vond ik heel erg onvriendelijk. Ze ging haar stem verheffen om een punt te maken. Alles is tegenwoordig digitaal n nu moet ik weer een reis afleggen om me eigen geld weer terug te vragen. Dus ik moet tijd en geld insteken voor me eigen geld. Klantvriendelijkheid 0,0 empathie 0,0. Ik betaal liever meer zodat ik een goeie service krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vlietje