Mijn Klacht:
Ik heb gisteren een wasmachine besteld bij mediamarkt Den Haag. Ik zou vandaag de wasmachine in ontvangst nemen. 1 van de poten ontbrak en de rubber van de andere poot iOS helemaal versleten. De bezorger adviseerde mij om vandaag langs te gaan naar de media markt zodat ik eventueel een ander wasmachine kan bestellen. Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen alleen het is heel lastig om iemand te spreken dstNu ben ik reizen van Leiden naar Den Haag. Eerst werd ik doorverwezen door de service desk maar de eerste verdieping. Vervolgens moest ik 10 minuten wachten voordat ik geholpen werd. De medewerker legde uit dat ik moest afwachten voordat de retour verwerkt wordt. Ik heb duidelijk verteld dat ik er niet blij mee ben. En dat wasmachine voor mij heel noodzakelijk is. Ik vond de houding van de medewerker passief en desinteresse over mijn probleem. Ik wil zo snel mogelijk me geld terug en een compensatie van de reis die ik voor niks heb afgelegd.
Gewenste Oplossing:
Geld terug met compensatie zsm