Mijn Klacht:
KLACHT MEDIAMARKT
Op 18 februari heb ik bij Media Markt (via internet) voor mijn vader van bijna 95 jaar een ETNA vries- koelkast besteld omdat zijn oude op was. Deze is een dag later in de avond afgeleverd. We hadden gevraagd aan de bezorgers of ze de deuren aan de andere kant wilden plaats. Dit was volgens hen niet mogelijk! Ze hebben de oude koelkast meegenomen en de verpakking van de nieuwe hebben ze buiten op de stoep gezet, waardoor er klachten bij hem kwamen van de buren.
Overigens hebben we het idee dat het geen nieuwe koelkast was, omdat sommige onderdelen los op de bodem lagen i.p.v. vastgetaped in de koelkast. Een dag later ben ik bij Media Markt langs geweest om te vragen om de deur om te zetten (dit moest dus wel dergelijk kunnen volgens de beschrijvingen) Helaas moest hij ruim een week wachten tot er een monteur beschikbaar was.
10 Dagen (28 februari) later is de monteur geweest (overigens een hele aardige en meewerkende man) Hij heeft de deuren verplaatst (waar overigens nog eens € 35,00 voor betaald moest worden) Twee dagen later kwam hij erachter dat de laden in het vriesgedeelte aan de buitenkant stijf bevroren waren en de deuren aan de buitenkant bloedheet. Heb meteen contact gezocht met MediaMarkt via FB en heb een reparatiemelding moeten doen. Dit heb ik gedaan op 4 maart om 09.35 uur. Op 5 maart gebeld of er al iets bekend was wanneer ik benaderd zou worden. Dit kan hooguit 2 dagen duren werd mij verteld.
Ook sluiten beide deuren niet meer goed en is een kier zichtbaar. Hij heeft ook zijn eten en medicijnen die er in moeten.
Nu 6 maart 12.30 uur nog steeds niets gehoord. Heb diverse berichtjes gestuurd via FB en moet regelmatig lang wachten op antwoord.
Ook heb ik gevraagd om de koelkast weer op te laten halen en een andere te leveren. Ik kreeg de volgende opmerking: Is de koelkast wel gebruikt in de tussen tijd of zijn hier geen voedingswaren in geweest? ^Johan
Uiteraard is de koelkast gebruikt want we moesten meer dan een week wachten tot de deur omgezet is en niemand kan zonder koelkast toch?? Hij heeft het een week goed gedaan voordat de monteur de deuren heeft omgezet
Helaas kan dit gebruikt niet geretourneerd worden. Indien je merkt dat deze niet goed werkt kan je wel een thuis reparatie aanvragen. ^Johan
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee en heb besloten om deze klacht te gaan melden en onder andere op FB te zetten.
Gewenste Oplossing:
Ik zou wel willen dat er sneller wordt gereageerd. Het is niet onze fout geweest, dus kunnen ze best sneller reageren.
