Klacht: Retour laptop

Luuk Verlaan op 18 januari 2022 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een maand geleden een chromebook gekocht, deze start constant opnieuw op. Terug naar de winkel, duurt het 3 a 4 weken voordat ik hem terugkrijg zonder de garantie dat deze dan wel werkt. Garantietermijn van een jaar. Moest ook mijn gegevens achterlaten (naw), anders konden ze hem niet retour nemen, mag niet volgens Avg regelgeving (AP).
Slecht geholpen, klantenservice is ruk en personeel onbeschoft. Online een klacht indienen is tenenkrommend. Ik koop er nooit meer wat en ik raad iedereen in mijn omgeving af om daar uberhaupt ooit iets te kopen.

Gewenste Oplossing:

Betere service. Ik koop een slecht/kapot product en dan ben ik in ėėn keer een lastige klant. Boden me geen alternatief en ik kan nu 3 a 4 weken niet werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luuk Verlaan