Mijn Klacht:
Dit is de mail die ik vandaag naar media markt heb gestuurd na 2,5 week bellen en loze beloften aanhoren.
Hierbij dien ik een officiele klacht in over de wijze waarop media
markt met hun klanten omgaat.
Ik heb op 25 januari een koffiemachine Dolce Gusto gekocht voor € 62,-.
Op maandag 27 januari hoorde ik dat er een BTW weg ermee actie was en
ik keek op de site van Media markt en daar stond diezelfde Dolce Gusto
voor € 51,24.
Ik heb bij de voorwaarden gelezen van de BTW weg ermee actie dat als
er met een actie na een aankoop iets goedkoper is dat je dan contact
kan opnemen en je het prijsverschil terug krijgt.
Dit heb ik op donderdag 30 januari gedaan. Ik heb gebeld naar media
markt en de man aan de telefoon bevestigde mij dit inderdaad. Hij zou
het prijsverschil als voucher naar mij toe laten mailen. Dit kon ik
binnen 1 a 2 dagen verwachten. Na een paar dagen wachten had ik nog
niks. Toen heb ik op zaterdag 1 februari weer gebeld en de collega
Nasira (zo heb ik het verstaan) kon zien dat haar collega op die
donderdag niets had gedaan en zij ging dus nu wel deze aanvraag goed
erin zetten en zij keek nog even en aan de telefoon zei ze: ja nu
staat het er goed in. De voucher zou diezelfde dag nog in mijn mail
staan of uiterlijk maandag.
Op maandag had ik nog steeds niets gehoord of gezien.
Ik heb op maandag 3 februari weer gebeld. Toen gesproken met Jordy.
Hij kon zien dat de collega’s op donderdag 30-1 en op zaterdag 1-2
allebei niets erin gezet hadden en ook geen screenshots hadden
gemaakt. Waardoor de aanvraag niet goed gedaan waren. Dus dat ik ook
geen mail met voucher kon krijgen. Hij heeft een incidentnummer
aangemaakt zodat ik niet telkens het hele verhaal hoefde te vertellen:
. Ook heeft hij de telefoongesprekken terug geluisterd
die door jullie worden opgenomen en die waren inderdaad vol beloften
maar niets mee gedaan.
Ik zou binnen 3 dagen reactie krijgen.
Op donderdag 6-2 heb ik weer gebeld, want ik had nog niets gehoord.
Gesproken met Wesley en die vertelde mij dat er nog niets mee gedaan
was door de afdeling want het was druk. En omdat het in het begin
verkeerd was gedaan dat het dan langer duurt dan 3 dagen. Ze moesten
op zoek naar de prijs van de BTW actie die inmiddels over was
natuurlijk. Ik vertelde hem dat ik zelf ook een screenshot had van de
site, want ik heb liever zelf ook bewijs ergens van altijd. Wesley
vroeg mij of ik dat screenshot wilde doormailen, zodat het dan sneller
zou gaan en de afdeling het bewijs had wat nodig was. Dit heb ik
gedaan.
Op diezelfde middag kreeg ik een mail van media markt van ene Dejan
dat de geschenkkaart is aangemaakt en ik die binnen 48 uur in de mail
kon verwachten.
Op zaterdag 8-2 had ik nog steeds niets gehoord, dus heb ik weer
gebeld. Marija gesproken en zij heeft nogmaals een mail gestuurd naar
de afdeling dat ik nog steeds niets heb en verzoek om zsm het voucher
te mailen, zoals beloofd in de mail van donderdag 6-2.
Het is nu maandag 10-2. 2,5 week verder en ik heb nog steeds geen
prijsverschil voucher waar ik recht op heb! Zojuist heb ik weer gebeld
met media markt en zelf ook een mail gestuurd, maar het enige wat Joe
aan de telefoon zei was: ik ga die afdeling mailen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil het prijsverschil terug waar ik recht op heb en wat al 2,5 week lang beloofd wordt. en eigenlijk ook een goedmaker omdat ik zo slecht behandeld ben.
