Mijn Klacht:
Onderwerp: Klacht over onjuiste informatie bij aankoop PlayStation 5
Geachte Mediamarkt klantenservice,
Afgelopen week heb ik met veel enthousiasme een PlayStation 5 bij jullie gekocht en deze cadeau gegeven maar helaas moet ik u mededelen dat mijn ervaring na de aankoop teleurstellend is geweest. Bij de aankoop kreeg ik een voucherbon ter waarde van 60 euro voor PlayStation, wat natuurlijk een fantastisch extraatje is. Echter, toen geprobeerd is thuis de voucher in te wisselen via PlayStation Plus, werd deze niet herkend.
Voorafgaand aan mijn aankoop heb ik in de winkel expliciet aan een medewerker in de winkel maar ook bij de kassa gevraagd hoe ik deze voucher kon gebruiken, en mij werd verteld dat ik dit thuis via PlayStation Plus kon invoeren en gebruiken en dat het GRATIS bij de aanbiedinghoorde. Helaas heeft deze informatie niet geleid tot een succesvolle inwisseling van de voucher. Dit is erg teleurstellend en het heeft mij onnodig veel tijd en moeite gekost.
Ik ben zeer teleurgesteld over de onjuiste informatie die mij is verstrekt bij de aankoop van PlayStation 5. Als klant had ik verwacht dat ik op de correcte manier geïnformeerd zou worden, zodat ik optimaal van mijn aankoop kon genieten. Dit is duidelijk niet het geval geweest, en heeft geleid tot een o gemakkelijke situatie omdat het een cadeau was.
Graag ontvang ik van u een oplossing voor dit probleem. Ik verwacht dat mijn voucher alsnog correct wordt erkend en ingewisseld, zoals mij beloofd is bij de aankoop van mijn PlayStation 5.
In afwachting van uw spoedige reactie verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Sheyan
Gewenste Oplossing:
Activeren van de kaart zoals beloofd in de winkel en stoppen met het verkeerd informeren van klanten