Klacht: Misleid aanschaf extra verzekering achteraf!

klinklareonzin op 21 mei 2024 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Contact met Mediamarkt hierover gehad onder Incident: 240514-042534

Wij hebben een smart tv aangeschaft via de outlet van mediamarkt. Vooraf geïnformeerd of de extra verzekering achteraf afgesloten kan worden, dit was geen probleem. Nu worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Winkel zegt we moeten echt bij online zijn, maar Klantenservice online zegt alleen in de winkel kan het achteraf. Naar de winkel geweest, zegt kan niet. Nu weer gisteren geschreven dat ik nu echt niet meer snap hoe het zit en dat ze met een oplossing moeten zullen komen. Vandaag mail binnen met excuses omdat dat als winkel zegt dat het niet kan, dan kan het gewoon niet en houd het op. Voor het bestellen hebben wij nadrukkelijk geïnformeerd bij de klantenservice. Zij gaven aan dat het geen enkel probleem is om de verzekering achteraf in de winkel af te sluiten! Helaas is deze verzekering handig om extra af te sluiten voor extra jaren garantie, aangezien Tv’s o.a. tegenwoordig zo gemaakt worden dat ze nèt de garantie halen of net erna het opgeven. Dit is ook gebeurd bij onze vorige tv (garantie net voorbij) vandaar dat we een nieuwe moesten gaan aanschaffen! Zelfs in het mailcontact werd de verkeerde informatie verstrekt. Blijkbaar zijn de richtlijnen niet bij iedereen helder/bekend! Hadden we de juiste informatie gekregen, hadden we dit gebeuren kunnen voorkomen. Nu kunnen we nergens terecht voor een extra verzekering. Ik wil daarom dat Mediamarkt met een gepaste oplossing komt voor deze grove fout. Bestelnummer 274893

Bestelnummer 274893
Contact met Mediamarkt hierover onder Incident: 240514-042534

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht klinklareonzin

3 weken geleden - Schandalig hoe ze met klanten omgaan. Een nul voor service!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klinklareonzin