Mijn Klacht:
Op 3 februari 2025 heb ik in de winkel van Mediamarkt een koelkast aangekocht. Vervolgens werd er een koelkast met schade geleverd welke ik vanzelfsprekend niet geaccepteerd heb.
Enkele dagen later ontving ik een e-mail van Mediamarkt waarin mij gevraagd werd of ik alsnog een nieuwe koelkast geleverd wens te hebben of dat ik het aankoopbedrag geretourneerd wil hebben. Ik heb aangegeven graag alsnog een nieuwe koelkast te ontvangen. Vervolgens heeft Mediamarkt de gehele bestelling geannuleerd en hebben zij de prijs van de koelkast verhoogd en aangegeven dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen en het aankoopbedrag teruggestort krijg.
Vervolgens heb ik kenbaar gemaakt dat het niet mijn tekortkoming is dat Mediamarkt de koelkast tijdens transport heeft beschadigd en dat ik voor het aankoopbedrag de betreffende koelkast wil ontvangen. Mediamarkt heeft in reactie hierop een kortingscode gedeeld die niet bruikbaar is. Inmiddels heb ik meerdere malen telefonisch contact met Mediamarkt opgenomen, maar dit resulteert in niets. Vooralsnog heb ik geen nieuwe koelkast en evenmin een bruikbare kortingscode.
Gewenste Oplossing:
Het leveren van de bestelde koelkast voor het door mij oorspronkelijke betaalde aankoopbedrag.
