Klacht: Kapotte wasmachine

Mirandavtilborg op 29 februari 2024 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 december een wasmachine gekocht bij MediaMarkt. Helaas in januari al kapot. Monteur kon pas 2 weken later komen. Gemaakt en 10 dagen later weer hetzelfde defect. Contact opgenomen met de klantenservice, wasmachine is 22 februari opgehaald. Ik zou dat weekend dan ook een nieuwe ontvangen. Meedere contactmomenten verder. En het enigste wat ze kunnen doen is een melding maken. Geen manager beschikbaar. Afdeling logistiek is zogenaamd niet bereikbaar via mail of telefoon. Ondertussen al een maand me was aan het wegbrengen en een hoop onkosten !. Ik eis dan ook dat ze de nieuwe wasmachine aankomende week nog zullen leveren. Of in ieder geval gehoor geven aan mijn klachten.

Gewenste Oplossing:

De oplossing voor mij is dat mijn wasmachine word geleverd ! En wel zsm !. Zit met een 5 persoons huishouden en al een maand zonder wasmachine. En zonder enige reactie vanuit MediaMarkt. Ronduit slecht !
En een compensatie voor geleden schade

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over MediaMarkt
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht Mirandavtilborg

9 maanden geleden - Slechte klantenservice!!!

Reactie van de melder van de klacht Mirandavtilborg

9 maanden geleden - Nooit iets kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirandavtilborg