Mijn Klacht:
Op 21 december een wasmachine gekocht bij MediaMarkt. Helaas in januari al kapot. Monteur kon pas 2 weken later komen. Gemaakt en 10 dagen later weer hetzelfde defect. Contact opgenomen met de klantenservice, wasmachine is 22 februari opgehaald. Ik zou dat weekend dan ook een nieuwe ontvangen. Meedere contactmomenten verder. En het enigste wat ze kunnen doen is een melding maken. Geen manager beschikbaar. Afdeling logistiek is zogenaamd niet bereikbaar via mail of telefoon. Ondertussen al een maand me was aan het wegbrengen en een hoop onkosten !. Ik eis dan ook dat ze de nieuwe wasmachine aankomende week nog zullen leveren. Of in ieder geval gehoor geven aan mijn klachten.
Gewenste Oplossing:
De oplossing voor mij is dat mijn wasmachine word geleverd ! En wel zsm !. Zit met een 5 persoons huishouden en al een maand zonder wasmachine. En zonder enige reactie vanuit MediaMarkt. Ronduit slecht !
En een compensatie voor geleden schade