Mijn Klacht:
Wat een gedoe dit! Om een lang verhaal kort te maken (voor zover dat kan); sinds begin december 2023 deed mijn fornuis het ineens niet meer en viel de hele stroomgroep uit als het aangesloten werd. Ik heb toen contact opgenomen met MediaMarkt (die ik MM ga noemen vanaf nu) en zij zouden Inventum inschakelen om het fornuis te komen repareren. Dagen gingen voorbij en dagen werden weken. Tussendoor heb ik vaak contact gehad met MM (wat ook niet van een leien dakje ging) met de vraag of ze al wat van Inventum hadden gehoord. Na iets minder dan 1,5 maand heeft MM mij een keus gegeven; blijven wachten op de reactie van Inventum of het fornuis retourneren en mijn geld terugkrijgen. Aangezien het te lang duurde en ik 2 kinderen heb die ik moet voeden, koos ik voor de laatste. Ik dacht dat dat proces sneller zou zijn namelijk.
Uiteindelijk heeft MM het product op maandag 8 januari opgehaald. Maar op die dag, nadat het al opgehaald was, kwam ik erachter (en ja, dat lag aan mij) dat dat fornuis niet van hen was. Het was namelijk zo dat ik hetzelfde fornuis bij hen had gekocht (1,5 jaar eerder), maar omdat die te klein was (50 cm) heb ik het meteen laten ophalen en heb ik een nieuwe (60 cm) bij een andere winkel gekocht (veel duurder ook). Ik was dat helemaal vergeten, want ik zat middenin een verhuizing toentertijd en had ook veel gekocht rond die periode. MM heeft dus nu een product staan wat niet van hen is. Ik heb MM dus ook meteen gebeld om dit aan te geven. Deze persoon snapte er niks van en heeft, achteraf begrepen, het bericht in een verkeerd systeem gezet (pff!).
Wat ik wel heel vreemd vind, is dat ik in 1e instantie (1e melding online) het bestelnummer van het fornuis had doorgegeven die al 1,5 jaar geleden geretourneerd is (waar ik toen niet van bewust was). Je zou denken dat zij hun administratie in orde hebben en zouden kunnen zien dat het fornuis allang al bij hen terug was en dat dit dus niet van hen was.. Maar niet dus. En nogmaals; dat gedeelte lag niet alleen aan hen. Daar ben ik eerlijk in.
Maar om weer verder te gaan met het verhaal; sinds maandag 8 januari bel ik MM om de dag, voor een spoedaanvraag, met het verzoek mij het fornuis te retourneren. Elke keer wordt dat dus ook gedaan, maar ik hoor helemaal niks. Waar is mijn fornuis? Wanneer krijg ik het terug? Ik wil dit namelijk verder afhandelen met de andere winkel, want ik zit nu al sinds begin december 2023 zonder fornuis en ik moet mijn 2 kleine kinderen voeden. Sindsdien ben ik dus ook continu extra kosten aan het maken door eten te laten bezorgen.
Maar ik blijf niks horen van MM. Ik heb ze vandaag dus weer gebeld en wat is er gebeurd? Blijkbaar hebben ze mijn case gesloten. Heh? Hoe dan? Hoe kunnen ze iets sluiten zonder de vele spoedberichten gelezen te hebben? Wat is dit? Ik ben nu nog kwader dan ik al was. Degene die ik aan de telefoon had, heeft de case heropend en probeerde mij te helpen en met me mee te denken, wat ik enorm waardeer, maar de rest van MM; waar zijn zij mee bezig??
Ik wil mijn fornuis terug (in huidige staat)! Z.s.m.!!!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn fornuis (in huidige staat) z.s.m. terug! Dan ben ik pas tevreden.