Mijn Klacht:
27/11/2023 een Chromebook besteld en betaald voor mijn dochter. Product werd niet uitgeleverd. In december gebeld met klantenservice en zou worden geregeld. Ik moest hier een heel formulier voor invullen. Tot deze week 22/01/2024 nog niets meer gehoord (ik was al bijna vergeten dat ik de bestelling had gedaan). Weer bellen met klantenservice en het zou worden geregeld. Kreeg kort daarop bericht, dat het geld zou worden terug gestort. Dat wilde ik helemaal niet, want ik wilde gewoon de Chromebook. Anders had ik wel direct gevraagd voor een terugstorting. Weer een paar keer gemaild en zogenaamd was het product niet op voorraad. Online gekeken en product nog op voorraad, maar voor hoger bedrag. Weer mailen. Ik zou een voucher krijgen voor het verschil. Tot op heden nog niets ontvangen. Dus heel veel gedoe en er wordt een hoop toegezegd. Een kwalijke zaak en Belabberde service.
Dus mijn klacht is dat de klantenservice iets toezegt en dit dan niet nakomt!
Gewenste Oplossing:
Graag ontvang ik eindelijk een voucher voor het verschil van de prijs toen en nu, zodat ik de Chromebook eindelijk voor mijn dochter kan aanschaffen. Een vergoeding voor al de tijd die ik ondertussen hierin heb gestoken, zou ook een leuk gebaar zijn.