Klacht: Bestelling is verkeerd gegaan en nu vertraagd

GSD op 09 december 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 2 weken van te voren een koelkast, televisie en een wasmachine besteld. Die zouden maandag 6 december aan moeten komen door First Logistics. Op die dag heb ik mensen moeten laten komen om te helpen met de koelkast, we hebben de hele dag gewacht, bleken ze het geprobeerd te hebben bij huisnummer 13 ipv 130. Ze hebben mij niet eens gebeld of gemaild dat ze het hebben geprobeerd.

Ik heb toen een nieuwe afspraak moeten maken. Eerst volgende dag was woensdag. Ik heb weer mensen moeten regelen voor de koelkast. Op die dag kreeg ik om 7 uur in de ochtend een mail dat de koelkast die dag niet aankwam. Ik heb toen gewacht tot 9 uur zodat ik firstlogistics kon bereiken en er werd mij verteld dat het retour is gedaan naar MediaMarkt. Ze konden mij niet vertellen waarom, en ik moest mediamarkt bellen daarvoor.

Ik heb jullie gebeld, gevraagd waarom dit gebeurd is en er werd mij verteld dat ik een mail zou krijgen met de reden. Mij werd beloofd dat de koelkast wel aankwam en dat ik die dag nog een track and trace krijg.

Ik had in de tussentijd ook gechat met jullie, en de persoon aan de chat vertelde aan mij dat er iemand van de magazijn op de hoogte ervan is.

De televisie kwam, was het de verkeerde televisie, die was niet voor mij bedoeld, en die moest weer terug en ze moesten een andere halen. Dit was een uur later wel geregeld.

Maar de koelkast die ik had besteld was nog geen woord over. Ik bericht weer wat er aan de hand is, en er werd mij verteld dat het nog retour moet voordat MediaMarkt het weer kunnen verzenden. Dit begreep ik dus niet. Ik heb gevraagd hoe lang ik dan moet wachten op mijn koelkast, en de MediaMarkt vertegenwoordiger die met mij aan het fhatten was zei dat ze het niet weten.

Ik zit nu al sinds dinsdag zonder koelkast, en de aanname is dat ik, als het meezit, het pas volgende week krijg. Ik vind dit echt nergens op slaan. Er is mij ook tot nu toe niet verteld waarom het retour is gedaan, want daar zou ik ook een email van krijgen, naast de email met de track and trace.

Het liefst een koelkast voor het weekend. Ik verwacht ook een vorm van compensatie.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GSD