Mijn Klacht:
Twee weken geleden heb ik 3 keer een laptop besteld van 689 euro. Deze bestelling werd 3 keer geannuleerd door Mediamarkt, omdat het product ineens niet meer op voorraad bleek. Maandag was de laptop wel weer op voorraad maar toen voor 160 euro meer! Ik heb daar over gebeld en er werd me geadviseerd de laptop te bestellen. Dan zou ik achteraf de korting krijgen. Dat bleek niet correct. Toen kreeg ik een telefoniste aan de telefoon die me twee kortingscodes zou mailen. Met die codes zou ik dan de laptop moeten bestellen en de al bestelde laptop moest ik dan aan de deur weigeren. Deze codes werkten niet. Intussen heb ik ongeveer 8 keer met de klantenservice gebeld. Er is me een oplossing beloofd, maar wat die oplossing is, weet ik nog steeds niet. Morgen komt de laptop binnen en ik weet niet wat ik er dan mee moet doen. Mijn dochter is dan jarig en het is haar cadeau. Het cadeau weigeren, zie ik niet zitten als er nog geen oplossing is. Bovendien zou ik per mail op de hoogte gehouden worden. Ook dat gebeurt niet. Ik word er een beetje gek van en heb absoluut geen zin in een cadeaubon. Inmiddels is de laptop binnen, en dochter is ontzettend blij met haar cadeau. En ik krijg omdat de kortingscodes niet werken WEER een cadeaukaart aangeboden. Dat is geen oplossing!
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als Mediamarkt het verschil terug stort op mijn rekening. Ik wil geen cadeaubon, dan moet ik weer iets bij Mediamarkt kopen en dat wil ik voorlopig niet.