Klacht: Alles kwijt door reparatie

Femmekee op 18 maart 2025 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een paar weken geleden heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. De aan en uit knop werkte niet naar behoren. Omdat het enkel mijn aan en uit knop betrof, heb ik mijn data/fotos er niet afgehaald. Dit is ook nergens aangegeven dat dit moest/verstandig was. 2 weken na het opsturen van mijn Telefoon en nog geen bericht van media markt (op de tt stond dat hij al was ontvangen door media markt) heb ik ze zelf benaderd of mijn telefoon ontvangen en wat de status was. Hier kreeg ik geen reactie op, dus na enkele dagen heb ik weer gemaild. Uiteindelijk een reactie dat mijn telefoon ontvangen was en geen schade had opgelopen door de brand die ze hadden gehad, het zou naar de reparateur gestuurd worden. Weer 2 weken later kreeg ik ineens een mail dat omdat ze over het reparatie termijn heen gegaan waren (staat nergens aangegeven) dat ik het aankoop bedrag terug zou krijgen. Waarop ik terug heb gemaild dat ik het gevoel dat ze nooit naar het probleem hebben gekeken en of ik mijn telefoon dan terug zou mogen krijgen omdat er nog hele waardevolle fotos op stonden. Nee was het antwoord, alle data wordt direct gewist en ik kreeg mijn telefoon niet meer terug. Ik heb gebeld en gezegd dat ik hier kapot van ben omdat er zulke dierbare fotos op stonden van mijn baby, mijn bevalling en mijn overleden oma en het nergens aangegeven was dat dit veiliggesteld moest worden. Ik zou binnen 48 uur een mail krijgen over een mogelijke schadevergoeding, dit is inmiddels 2 weken geleden. Het enige wat ik kreeg was, ja had je de kleine lettertjes maar moeten lezen, schadevergoeding krijg je niet. Echt te belachelijk voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Niks/Geen, ik krijg bericht van ja het wordt opgelost en vervolgens krijg ik een koude mail terug met wat er in de kleine lettertjes staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over MediaMarkt
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femmekee