Klacht: Acties.

DonnaN op 03 juni 2024 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een playstation 5 gekocht met spel op 23 mei.
In de winkel werd al heel moeilijk gedaan want ik zou 19 euro bij moeten betalen voor het klaar maken van de playstation er was geen andere keus.
Ben naar de teamleider gegaan die heeft dit netjes voor mij opgelost en heeft de 19 eiro weggehaald.

Later blijkt dat alles in de aanbieding komt dus ik hoor 73 euro terug te te krijgen. Daarnaast zou ik ook een gratis airfryer krijgen.
Er is met geen woord over de airfryer gepraat.

Ik wilde contact leggen met het filiaal dit is allemaal niet mogelijk volgens de algemene klantenservice.

Ik voel mij nu meerdere malen door hetzelfde bedrijf een oor aangenaaid. Mij zien ze hier niet meer terug voor grote aankopen

Ik wil of de airfryer of een compensatie wat ze mij door de neus hebben geboord door de airfryer zelf te houden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht DonnaN

2 weken geleden - Bedrijf die mensen een oor aan naait

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DonnaN