Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 2 in Supermarkten

344 stemmen
344

30+kaas

Klacht van op 10 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik koop al enige tijd de belegen 30+ kaas van de lidl. (Plakken) de smaak is super en de prijs ook.maar wat ik iedere keer weer heb is dat de plakken teveel aan elkaar kleven als het ware waardoor als... Lees meer

Suggestie

Klacht van op 09 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Lidl heeft tegenwoordig heel veel vlees. Ik mis een soeppakket bestaande uit een schenkel, gehakt en stukjes rundvlees. Ik moet hiervoor altijd naar een andere supermarkt. Ik hoop dat het aan het assortiment wordt toegevoegd. Hartelijke groet Yvonne van Bentem Lees meer

Kania Tomatensoep

Klacht van op 08 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort is het recept veranderd van de Kania Tomatensoep. Deze was voorheen heerlijk en ging ik oa speciaal naar de Lidl voor deze soep.Nu is hij smakeloos en smaakt naar laffe worteltjes. Graag de oude soep weer zoals hij was aub Lees meer

Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl

Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter

Compliment van colazero op 04 oktober 2019 over Lidl

U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana

Compliment van Riavoss op 22 september 2019 over Lidl

Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam

Compliment van bmarq op 18 september 2019 over Lidl

Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product

Compliment van Dennis82 op 10 september 2019 over Lidl

Uiteindelijk netjes opgelost.

Compliment van Jacueline.vanklooster@hotmail.com op 06 september 2019 over Lidl

Kan alleen door de week van maandag t/m donderdag het pakket na 17.30 uur ontvangen. Vrijdag ben ik een groot deel van de dag thuis.

Compliment van goudie op 06 september 2019 over Lidl

Het is opgelost zonder jullie was dat niet gelukt mijn hartelijke dank daarvoor
Mvrgr marion

Compliment van adam1976 op 03 september 2019 over Lidl

super goed

Compliment van EEGDEMAN op 17 september 2019 over Lidl

inmiddels is e.e.a. naar volle tevredenheid opgelost.

Compliment van hakimusawi op 27 augustus 2019 over Lidl

Zojuist bericht gekregen dat het aankoopbedrag direct teruggestort is.

Compliment van soefie55 op 24 augustus 2019 over Lidl

keurig opgelost

Compliment van Wil-ruud op 24 augustus 2019 over Lidl

Hoop dat Het niet weer gebeurt.

Compliment van Gewoon1 op 29 augustus 2019 over Lidl

Goed opgelost! Fijn dat de klacht zo snel serieus werd genomen!

Compliment van boelbeesten@gmail.com op 28 augustus 2019 over Lidl

Ik ben zeer verrast met de €5,- waardebon die me wordt toegestuurd had hier niet op gerekend , alvast bedankt hier voor .

Compliment van Latjik op 30 augustus 2019 over Lidl

Het zou niet nodig moeten zijn als iedere week 4 tijdschriften correct bij elkaar zitten, want ik lees ze graag en wil ze ook iedere week kopen, maar niet met het idee dat weer hetzelfde Grazia als de week daavoor weer bij zit.
Bedankt voor jullie gebaar met de waardebon, dat waardeer ik, had niet gehoeven, als alles correct is.

Compliment van A louissen op 24 augustus 2019 over Lidl

Zeer sympathieke oplossing dank

Compliment van Meissie77 op 07 augustus 2019 over Lidl

Bedankt voor het snelle handelen, wel hoor ik graag nog of de oorzaak is gevonden en verholpen zodat ik weer de cassis variant kan kopen.

Compliment van Baukedeb op 08 augustus 2019 over Lidl

Helaas kon ik geen foto maken van het product

Compliment van OscarB op 19 augustus 2019 over Lidl

Prima afgehandeld.