Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

261 stemmen
261

Nieuw kattengrit

Klacht van op 27 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Kocht altijd kattengrit bij lidl, de beste die ik kon vinden. Sinds kort is lidl overgestapt naar een nieuw soort wat echt verschrikkelijk. Graag zou ik de oude terug zien, heb alles geprobeerd maar niks is zo goed. Erg frustrerend. Lees meer

Zwart vlees

Klacht van op 27 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Heb vandaag Hamlappen gekocht bij de lidl Nijverdal. Wij doen ze per stuk in de diepvries. De hamlappen zitten binnenin zwarte vlekken. Dit is afgestorven bedorven vlees. Volgens mij mag je dit niet verkopen. De vorige keer was dit ook zo. Mochten jullie het niet... Lees meer

Spammail

Klacht van op 20 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte lezer,Tot overmaat van ramp heb ik mee gedaan met de Lidll actie. Het is natuurlijk geweldig dat u hier meerdere berichten over deelt echter is het voor veel mensen Telaat omdat ze wel op de link geklikt hebben. Door de natuurgetrouwe... Lees meer

Bananen

Klacht van op 19 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo,Ik heb gisteren appels gekocht bij jullie, maar de volgende dag waren ze al bruin van binnen. Ik sneed de appels door de helft en van binnen waren ze voor de helft bruin, vanuit de buitenkant zie je dit niet.... Lees meer

Compliment van A.G.J.M. Kusters op 30 juli 2020 over Lidl

Lidl heeft de ingediende klacht adequaat en super snel opgelost.
complimenten, LIDL..

Compliment van Rickyvrijsen op 12 juli 2020 over Lidl

Dankjewel voor de oplossing

Compliment van Dennisdr op 27 juni 2020 over Lidl

Ik ga akkord mits ik een coupon per post krijg verzonden wat ik kan inwisselen bij de kassa. Die app heb ik niet van lidl en dus wens ik ook geen gebruik te maken van hun tegemoetkoming via de app.

Gegroet,
D. de Ruijter

Compliment van Hmarieke op 06 juli 2020 over Lidl

Dank voor de snelle afhandeling van de klacht en voor de voucher!

Compliment van Vespertilio op 25 juni 2020 over Lidl

Ja ik ga akkoord met de oplossing, Lidl heeft ook een coupon voor de supermarkt aan mij verzonden

Compliment van Doreth2010 op 24 juni 2020 over Lidl

Klacht wordt heel serieus genomen en gevolgd hoor actie

Compliment van Kaimpi21-06 op 04 juli 2020 over Lidl

Goede oplossing geboden hoor, bedankt daarvoor.

Compliment van [email protected] op 03 augustus 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de kadobon van Lidl, na de klachten over de spinazie waar plastic in zat. We gaan er een flesje wijn voor kopen en op de leuke afloop proosten. Mvg Marja

Compliment van Kanesenna op 06 juni 2020 over Lidl

Het ging mijn er alleen om dat het voor kleine kinderen gevaarlijkis. Ben blj dat er aan gewerkt wordt.

Compliment van S.Wilschut op 20 mei 2020 over Lidl

77310002122841653 is mijn klanten nr.
Ik heb hiermee nog nooit gewerkt.
Mijn vrouw besteld online en haalt boodschappen in Woerden Maarssen of Mijdrecht. Bij de Lidl. En we zijn groot verbruiker. Met totaal 5 kids. (Samengesteld gezin). En omdat we op de kleintjes moeten letten komen we bij de Lidl. Maar had geen app, en heb een account aangemaakt.
Ik hoop echt dat het zwembad weer snel in de aanbieding komt. ( pomp en filter).

Compliment van verhoek op 20 mei 2020 over Lidl

naar tevredenheid opgelost

Compliment van Koper1978 op 19 mei 2020 over Lidl

Fijne reactie. Ik wacht het af.

Compliment van Zulu6 op 15 mei 2020 over Lidl

Top bedankt voor het aanpakken van dit probleem.

Compliment van Mevr Kerkhof op 06 mei 2020 over Lidl

Ik ga akkoord met de oplossing. Jammer dat het 3 weken heeft geduurd, en er een klacht de deur uit moest.

Compliment van gelmar op 26 april 2020 over Lidl

Ik heb nog steeds bananen die niet goed zijn als ik weer een paar heb zal ik er een foto van maken. ik zie het nog even aan en anders koop ik voortaan bananen ik een andere supermarkt.

Compliment van louisa61 op 01 april 2020 over Lidl

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor u reactie.
Nee, ik ben geen Lidl plus klant.
Vervelend om te melden maar gister was het weer zover, in hetzelfde filiaal. Nu had ik wel direct de bon nagekeken, en is het verrekend. Maar ja moest wel weer even wachten.
Graag zie ik de coupon tegemoed.

Vriendelijke groet,
A.L.Leeuwendaal