Klacht: onbeschoft respectloos personeel

FS2018 op 07 september 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de zoveelste keer weer zeer onbeschoft geholpen bij de Lidl. Personeel vind het niet nodig iemand aan te kijken, en goedemorgen of middag komt er niet, of moeizaam uit. Je boodschappen moet je bijna zelf scannen, omdat ze niet opzij geschoven worden, en je er nauwelijks bij kan.
En wat betreft de beste in groente en fruit,….continu fruit of groente die of al slecht is ( in de winkel zie ik het vaak, maar niet altijd) of heel snel bedorven is.

Gewenste Oplossing:

u hoeft helemaal niets te doen,
Met een AH, Plus, en Dirk in de buurt heb ik genoeg alternatieven.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 september 2020 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FS2018