Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

332 stemmen
332

Wijn bedorven

Klacht van op 12 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de Lidl in Klazienaveen heb ik afgelopen zaterdag een fles wijn merk Vacqueyras gekocht. Bij het openen van de fles brak de kurk af ( deze was geheel opgedroogd). Een stuk brak af het andere stuk kurk zat... Lees meer

Gezichtsmasker

Klacht van op 06 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op vakantie wilde mijn dochter dat wij, haar ouders en zij een gezichtsmasker op deden. De bij jullie gekochte maskers werden op ons gezicht gedaan. Mijn dochter had een andere dan mijn man en ik. Zij had het reinigende masker,... Lees meer

Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl

Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!

Compliment van DollyHV op 12 november 2019 over Lidl

Ik heb een nieuw lampje toegestuurd gekregen en dit exemplaar werkt perfect!

Compliment van Roma44 op 05 november 2019 over Lidl

Ik ben op uitnodiging op bezoek geweest bij de supermarkt manager. Binnenkort worden de banden bij de kassa aangepast: voor de kassa korter en na de kassa een deel om in te pakken. Of de displays dan weg gaan ? We zullen het zien. Probleem is eigenlijk dat aantal m2 gelijk blijft maar steeds meer artikelen worden aangevoerd. Waarom die nadruk op nog meer omzet en winst door nog meer spullen in de winkels te persen ? Eigenaar Lidl bezit € 37 miljard ! Geef het personeel de kans hun winkel goed te runnen, ze zijn het waard.

Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl

Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter

Compliment van colazero op 04 oktober 2019 over Lidl

U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana

Compliment van Riavoss op 22 september 2019 over Lidl

Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam

Compliment van bmarq op 18 september 2019 over Lidl

Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product

Compliment van Dennis82 op 10 september 2019 over Lidl

Uiteindelijk netjes opgelost.

Compliment van Jacueline.vanklooster@hotmail.com op 06 september 2019 over Lidl

Kan alleen door de week van maandag t/m donderdag het pakket na 17.30 uur ontvangen. Vrijdag ben ik een groot deel van de dag thuis.

Compliment van goudie op 06 september 2019 over Lidl

Het is opgelost zonder jullie was dat niet gelukt mijn hartelijke dank daarvoor
Mvrgr marion

Compliment van adam1976 op 03 september 2019 over Lidl

super goed

Compliment van EEGDEMAN op 17 september 2019 over Lidl

inmiddels is e.e.a. naar volle tevredenheid opgelost.

Compliment van hakimusawi op 27 augustus 2019 over Lidl

Zojuist bericht gekregen dat het aankoopbedrag direct teruggestort is.

Compliment van soefie55 op 24 augustus 2019 over Lidl

keurig opgelost

Compliment van Wil-ruud op 24 augustus 2019 over Lidl

Hoop dat Het niet weer gebeurt.

Compliment van Gewoon1 op 29 augustus 2019 over Lidl

Goed opgelost! Fijn dat de klacht zo snel serieus werd genomen!

Compliment van boelbeesten@gmail.com op 28 augustus 2019 over Lidl

Ik ben zeer verrast met de €5,- waardebon die me wordt toegestuurd had hier niet op gerekend , alvast bedankt hier voor .

Compliment van Latjik op 30 augustus 2019 over Lidl

Het zou niet nodig moeten zijn als iedere week 4 tijdschriften correct bij elkaar zitten, want ik lees ze graag en wil ze ook iedere week kopen, maar niet met het idee dat weer hetzelfde Grazia als de week daavoor weer bij zit.
Bedankt voor jullie gebaar met de waardebon, dat waardeer ik, had niet gehoeven, als alles correct is.

Compliment van A louissen op 24 augustus 2019 over Lidl

Zeer sympathieke oplossing dank