Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

261 stemmen
261

Flacons Halfvolle melk

Klacht van op 16 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds de halfvolle melk flacons zijn gewijzigd in uw filiaal hebben we niks anders dan lekkende flacons in de koeling liggen, het betreft hier de nog niet aangebroken flacons die liggend allemaal lekken langs de dop. voordat die flacons in... Lees meer

aanbiedingen

Klacht van op 14 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

ik grijp regelmatig mis vooral de weekend aanbiedingen als niet op zaterdag voor 9uur in de winkel bent is het op krijgt deze zaak zo weinig van deze artikelen? ook artikelen tot woensdag zijn op woensdag gewoon op. Lees meer

info

Klacht van op 12 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik kreeg, tot voor kort, elke week een mogelijkheid om an te egven wat mijn voorkeur was. Nu zie ik al weken niets meer. Of doe ik iets verkeerd? Lees meer

Compliment van DouhJ op 04 augustus 2020 over Lidl

Het aanspreken en benadrukken dat de 1,5 meter helaas noodzakelijk is blijft een prima oplossing. Controle op de 1,5 meter als er signalen zijn als deze, dat een klant een medewerker op de 1,5 meter wijst en dan een reactie krijgt dat dit vaak niet mogelijk is blijft ombegrijpelijk.

Compliment van A.G.J.M. Kusters op 30 juli 2020 over Lidl

Lidl heeft de ingediende klacht adequaat en super snel opgelost.
complimenten, LIDL..

Compliment van Rickyvrijsen op 12 juli 2020 over Lidl

Dankjewel voor de oplossing

Compliment van Dennisdr op 27 juni 2020 over Lidl

Ik ga akkord mits ik een coupon per post krijg verzonden wat ik kan inwisselen bij de kassa. Die app heb ik niet van lidl en dus wens ik ook geen gebruik te maken van hun tegemoetkoming via de app.

Gegroet,
D. de Ruijter

Compliment van Hmarieke op 06 juli 2020 over Lidl

Dank voor de snelle afhandeling van de klacht en voor de voucher!

Compliment van Vespertilio op 25 juni 2020 over Lidl

Ja ik ga akkoord met de oplossing, Lidl heeft ook een coupon voor de supermarkt aan mij verzonden

Compliment van Doreth2010 op 24 juni 2020 over Lidl

Klacht wordt heel serieus genomen en gevolgd hoor actie

Compliment van Kaimpi21-06 op 04 juli 2020 over Lidl

Goede oplossing geboden hoor, bedankt daarvoor.

Compliment van [email protected] op 03 augustus 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de kadobon van Lidl, na de klachten over de spinazie waar plastic in zat. We gaan er een flesje wijn voor kopen en op de leuke afloop proosten. Mvg Marja

Compliment van Kanesenna op 06 juni 2020 over Lidl

Het ging mijn er alleen om dat het voor kleine kinderen gevaarlijkis. Ben blj dat er aan gewerkt wordt.

Compliment van S.Wilschut op 20 mei 2020 over Lidl

77310002122841653 is mijn klanten nr.
Ik heb hiermee nog nooit gewerkt.
Mijn vrouw besteld online en haalt boodschappen in Woerden Maarssen of Mijdrecht. Bij de Lidl. En we zijn groot verbruiker. Met totaal 5 kids. (Samengesteld gezin). En omdat we op de kleintjes moeten letten komen we bij de Lidl. Maar had geen app, en heb een account aangemaakt.
Ik hoop echt dat het zwembad weer snel in de aanbieding komt. ( pomp en filter).

Compliment van verhoek op 20 mei 2020 over Lidl

naar tevredenheid opgelost

Compliment van Koper1978 op 19 mei 2020 over Lidl

Fijne reactie. Ik wacht het af.

Compliment van Zulu6 op 15 mei 2020 over Lidl

Top bedankt voor het aanpakken van dit probleem.

Compliment van Mevr Kerkhof op 06 mei 2020 over Lidl

Ik ga akkoord met de oplossing. Jammer dat het 3 weken heeft geduurd, en er een klacht de deur uit moest.

Compliment van gelmar op 26 april 2020 over Lidl

Ik heb nog steeds bananen die niet goed zijn als ik weer een paar heb zal ik er een foto van maken. ik zie het nog even aan en anders koop ik voortaan bananen ik een andere supermarkt.