Klacht: Liander zegt afspraak 45 minuten na geplande afspraak af!

op 18 september 2018 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 18-9-2018 tussen 10 en 12 uur zou er een monteur langskomen om een slimme meter te monteren. Een halve dag vrij genomen zodat de monteur zijn werk kon doen. Om 12.00 uur was er nog steeds geen monteur. Werd ik om 12.45 gebeld dat de afspraak niet door kan gaan omdat de monteur niet kan komen….huh?!?!?! Dat is toch een zeer slechte zaak. Het kost me nu meer dan een halve verlofdag, die ik wel nuttiger kan gebruiken. De volgende afspraak gelijk maar weer gepland op woensdag 3 oktober tussen 8 en 10 uur. Laten we hopen dat de monteur nu wel kan komen en anders ruim van te voren aangeeft als dit niet mocht lukken.

Gewenste Oplossing:

Oprechte excuses en de echte reden.
En de volgende afspraak gewoon nakomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 18 september 2018 om 17:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door woutervanboxel