November over gegaan naar kpn zou speakers krijgen. begin Dec niks binnen half dec gebeld was wegens drukte vertraagd maar begin Jan nog niks vanaf Jan iedere week gebeld gebeld ze zijn onderweg binnen week krijgt u ze. Vandaag weer... Lees meer
Sinds dag 1 hebben wij problemen met de glasvezel verbinding van KPN. Na meerdere malen de modem te resetten hadden we voor dat moment het probleem opgelost maar later kregen we het probleem weer.
Zo viel ons TV, telefoon en internet... Lees meer
Ik heb een praktijk voor psychotherapie. Ik moet telefonisch bereikbaar zijn. Vandaag kwam de kpn monteur isdn overzetten naar voip
Plotseling is mijn praktijknummer weg. Het kan niet meer teruggehaald worden. Wat moet ik nu? Alle folders, visitekaartjes, patienten met dringende... Lees meer
iPhone 8 wordt te warm via skype aan mijn oor.teleplan vindt geen mankement Lees meer
Overgestapt van KPN naar ziggo ivm hoge abonnementskosten per maand, 100€ per maand, telefonie en internet, pin en alarm.
Overgestapt, telefoonnummer overgenomen, nu krijg ik gewoon een factuur van KPN met abonnementskosten voor maart. Bel dus op naar KPN, deze zeggen... Lees meer
Op diverse forums staat ook mijn klacht beschreven. Het lukt niet om met een kpn abonnement en een samsung toestel, een video oproep te doen. KPN zou dit uitgeschakeld hebben, maar waarom?
Alleen via Whatsapp of skype zou ik... Lees meer
Ik heb nog nooit zo een slechte een dramatische dienstverlening meegemaakt als bij KPN zowel de klantenservice als de monteurs service (waarschijnlijk Volker Wessels).
Op 11 december heb ik een bestelling geplaatst en inmiddels ben ik 1.5 maand verder zonder... Lees meer
Digitenne ontvanger omruilen betekent: onscherp beeld stilstaand beeld blokjes in beeld gids is alleen compleet beschikbaar als alle zenders door gezapt zijn bepaalde zenders zijn zo onscherp dat het net is of je door een bril... Lees meer
Geen ontvangst geen Wifiinternet
3G en minuten lang wachten op connectie Lees meer
Ik heb nu al 2x digitaal bij KPN mijn klachten ingediend over de wijze waarop KPN omgaat met het adresseren aan mijn overleden moeder. En het feit dat ze een onjuiste eindafrekening hebben gestuurd.1x in november 2018 en 1x eind... Lees meer