Abonnement aangesloten, kreeg heel iets anders geleverd, gebeld met kpn moest naar de winkel voor passend oplossing, ga netjes naar de winkel in Almere Centrum, bij binnenkomst al gedemotiveerd personeel die het niet willen horen, DAAR IS DE DEUR, ik... Lees meer
Budget thuis was aangenomen door een medebewoner nu heeft zij NIET aangevinkt overstap service MAAR BUGDET DIT WEL GEDAAN Heeft kreeg ik van kpn een mooie rekening van 717 euro voor contract breuk alle diensten stop gezet door kpn maar... Lees meer
Wij hebben al tijden problemen met het kpn netwerk, wifi. Na maanden van bellen en 4 wifi punten bleek de modem kapot. Hebben de modem kunnen omruilen de 28 december op een kpn punt in Hilversum. Alleen bleken ze niet... Lees meer
Beste KPN,
dit is inderdaad al de 7de keer dat ik het abonnement opzeg waar ik er al sins 3 december mee bezig ben.
Zojuist te horen gekregen telefonisch dat het afgekeurd was omdat het BRP bestand GEEN Acrobat file was.
Nou echt... Lees meer
Blijf weg bij K@nker cut KPN TV…. Deze Koninklijke PTT monopolist is maar…
Deze Koninklijke PTT monopolist is maar niet instaat om degelijke digitale tv te leveren bij ons in Hilversum. Zelfs niet met hun wurg glasvezel draden.
het volgende gebeurt echt... Lees meer
Probleem proberen op te lossen met chat, waardeloos. Medewerker gesproken die kon mij niet helpen
en als klap op de vuurpijl een grote mond! Medewerker kon hier niets aan doen en ik moet maar gewoon betalen. Ik ben al... Lees meer
Begin November was ik in Bonaire. Ik heb een buitenlandbundel bij KPN gekocht.
Probleem 1: Ik moest wachten op een melding dat deze bundel was geactiveerd. Ondanks dat hij al klaar stond in de app en ik hem daar kon activeren,... Lees meer
Wederom ben ik erin getrapt en heb ik me laten ompraten om toch nog een jaar een contract te nemen. Dus heb ik op 11 november een nieuw contract afgesloten met KPN.
De dame met wie ik dit heb besproken, geeft... Lees meer
De tv valt regelmatig uit, Foutcode is dan stb-nmc-400. Mijn e-mail valt ook steeds uit en berichten zijn vaak niet te verznden en komt er een foutmelding. Lees meer
Sinds wij verhuisd zijn naar de binnenstad van Amsterdam hebben wij bijna geen internet/wifi van KPN. we hebben meerdere keren met de klantenservice gebeld, via KPN.com geprobeerd het op te lossen. Maar niets helpt, we krijgen steeds hetzelfde advies (stekker... Lees meer