Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

503 klachten gemeld
1.8 /10
307 stemmen
307

Tijdslijn

Boku

Klacht van Chef-staf op 27 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Daar waar op het forum van KPN al meerdere klachten zijn over scamming door de firma Boku doet een grote provider als KPN niks om zijn eigen klanten te beschermen. Boku maakt gebruik van mobiele gegevens en schrijft via de... Lees meer

afhandeling van niet nagekomen afspraak

Klacht van QXWE1952wur. op 27 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Vorige week tig keer gebeld over een kapotte modum .Heel gedoe gehad met inlevering van de oude.4 dagen zonder tv ,internet,en huistelefoon gezeten . Mijn abonnement verhoogd om mobiel voor 1 euro p/m naar onbeperkt bellen over te zetten .Dat... Lees meer

Geen internettoegang

Klacht van Adriaan de Jonge op 27 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik krijg zeer regelmatig de irritante melding: Wifi heeft geen internettoegang/KPN37AF86 heeft geen internettoegang. Dit terwijl ik wel e-mails kan ontvangen op mijn mobiel. Kan die mededeling worden stopgezet? Lees meer

Viaplay beëindigen

Klacht van Sven1963 op 26 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Viaplay beëindigen. Gezien abonnement kan dat vandaag. Via m'n tv doe ik de handelingen en krijg de tekst probeer het later nog eens. Al diverse keren gedaan geprobeerd telkens zelfde, probeer het later nog eens. Bij het vorige begin van deze... Lees meer

inflatiecorrectie

Klacht van A.J.Feenstra op 26 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg van u een mail binnen dat de KPN per 1 oktober 2022 een inflatiecorrectie toepast. In deze toegestuurde mail wordt niet vermeld hoe hoog het percentage is waar de KPN meent recht op te hebben. Het is duidelijk door... Lees meer

Slecht wifi

Klacht van Maja Van Der Zandt Van Dijk op 26 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Heb al heel lang slecht wifi heb dit al vaker gemeld maar er veranderd niks denk er aan om mij abonnement op te zeggen of is er een anderen oplossing en al jaren klant dus wil dit... Lees meer

Overstappen

Klacht van 20206176536 op 26 september 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

2 september ben ik overgestapt naar simpel. Nu krijg ik nog een van €4,20 op Klantnr. 20206176536 dit bedrag gaat over de nota oktober. Graag uitleg? En het stopzetten van afschrijven maandelijks abbonnement. Groetjes Lees meer