Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

132 klachten gemeld
1.5 /10
76 stemmen
76

KPN Complimenten

Geen goede klantenservice

Klacht van Cees van der Veen op 25 februari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Heb sinds half januari een nieuwe modem Experia V12. Heb thuis een eigen netwerk (router) dus wil de routerfunctie in de Experia graag uitzetten (DHCP). De huidige software ondersteund dit niet maar de nieuwe kennelijk wel. De bedoeling is... Lees meer

Glasvezel nog niet aangesloten binnen in huis

Klacht van Johan ouwerkerk op 25 februari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Goedemiddag ik heb een bericht gehad voor aansluiting de hele dag thuis geweest niet komen opdagen heb een mail gestuurd voor een volgende afspraak nog niets ontvangen voor een volgende afspraak KPN heeft vandaag een kastje geleverd voor aansluiting 24... Lees meer

Monteurkosten

Klacht van Jeffrey Paulus op 22 februari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Abbonement afgesloten bij KPN, voor internet, tv en 2 mobiele abbonementen. In de winkel word gezegd plug and play, stekker in de muur daar hoef je geen monteur voor te laten komen. Vervolgens krijgen we het pakket (tv modem enz)... Lees meer

Dubbel mobiel nummer

Klacht van Monitij op 21 februari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Geachte Heer / Mevrouw, Ik ben nu al vanaf december 2023 bezig om dit goed te krijgen er zijn 2 contracten in omloop waarvan er 1 niet klopt en al ontbonden had moeten zijn op 23 december 2023. Ik heb nu... Lees meer

twee maal betaald voor dezelfde dienst

Klacht van hkrk op 15 februari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

half november 2023 geen internet...monteur geweest...dacht dat de stekker in de meterkast niet goed was...vervangen...kosten 70 euro begin januari 2024 na vaak bellen...geen/geen goed internet......kwam er een andere monteur langs...bleek dat de kabel vanuit de meterkast naar het modem vervangen... Lees meer

Onmenselijk

Klacht van BJ026 op 26 januari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Onze zoon is 2 weken geleden overleden. Wij hadden op onze naam voor hem een telefoonabonnement afgesloten. Deze loopt tot medio 2025. Niemand verwacht dat je kind overlijdt. Wij hebben gevraagd om ons eigen abonnement welk abonnement n april afloopt... Lees meer

glasvezel internet en tv

Klacht van KPN slachtoffer op 23 januari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na het afsluiten van een abonnement heeft het drie maanden en meerdere afspraken geduurd voordat ik gebruik ervan kan maken. Nu blijkt de telefonische toezegging voor compensatie(pas na aansluiting mogelijk) ook niet mogelijk doordat KPN als KPN netwerk... Lees meer