Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

167 klachten gemeld
1.9 /10
433 stemmen
433

Tijdslijn

plotseling is mijn praktijknummer weggehaald door de kpn

Klacht van op 07 februari 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb een praktijk voor psychotherapie. Ik moet telefonisch bereikbaar zijn. Vandaag kwam de kpn monteur isdn overzetten naar voip Plotseling is mijn praktijknummer weg. Het kan niet meer teruggehaald worden. Wat moet ik nu? Alle folders, visitekaartjes, patienten met dringende... Lees meer

Dubbele abonnementskosten

Klacht van op 04 februari 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Overgestapt van KPN naar ziggo ivm hoge abonnementskosten per maand, 100€ per maand, telefonie en internet, pin en alarm. Overgestapt, telefoonnummer overgenomen, nu krijg ik gewoon een factuur van KPN met abonnementskosten voor maart. Bel dus op naar KPN, deze zeggen... Lees meer

Dramatische dienstverlening klantenservice en monteurs service

Klacht van op 25 januari 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb nog nooit zo een slechte een dramatische dienstverlening meegemaakt als bij KPN zowel de klantenservice als de monteurs service (waarschijnlijk Volker Wessels). Op 11 december heb ik een bestelling geplaatst en inmiddels ben ik 1.5 maand verder zonder... Lees meer

KPN reageert schandelijk na overlijden van mijn moeder

Klacht van op 19 januari 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb nu al 2x digitaal bij KPN mijn klachten ingediend over de wijze waarop KPN omgaat met het adresseren aan mijn overleden moeder. En het feit dat ze een onjuiste eindafrekening hebben gestuurd.1x in november 2018 en 1x eind... Lees meer