Klachten over KPN

KPN biedt consumenten verschillende produkten aan op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. In Nederland is KPN marktleider... Lees meer >

Statistieken van KPN in de categorie Alles-in-1

169 klachten gemeld
1.9 /10
422 stemmen
422

Tijdslijn

Hoe lastig kan verlengen zijn?

Klacht van op 23 oktober 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Van kpn hebben we bericht ontvangen; Gefeliciteerd, uw abonnement kan verlengd worden! Laat de felicitatie maar achterwegen en ‘kan verlengd worden......?!’ Laat kpn niet zomaar iets roepen want verlengen is makkelijker gezegd dan gedaan. Aangezien ik voor een Belgisch bedrijf werk... Lees meer

slecht bereik mobielnetwerk

Klacht van op 21 oktober 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

In de wijk Havankpark te Leeuwarden is het bereik van het KPN mobiele netwerk slecht. Klachten bij KPN doet men af met dat het volgens het dekkingsinformatie systeem dat er op deze locatie REDELIJKE indoor dekking aanwezig is en dat... Lees meer

duur abonnement moeilijk oplosbaar heb al aantal x hierover contact gehad blijkt nog steeds niet verholpen te zijn heb daarom eigenlijk de moed opgegeven. niet handig en zeker niet met zakelijk abonnement van 54 euro per maand. kijk nu of ik ergens... Lees meer

Geen tot zeer slecht bereik voor mijn Smarttel. zowel BellenSMS en Internet is waardeloos.Ik begrijp dat KPN niet verantwoordelijk is voor dk In NL.hebben we een prima netwerk bereik!! Maar wat jaren terug toen KPN nog een contract had met... Lees meer