Klacht: Betaling

Melissa Kraaijema op 15 februari 2024 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 broeken besteld. Daarna 3 broeken geretourneerd. Nu moet ik alsnog 1 broek betalen die ik dus niet heb.

Gewenste Oplossing:

Dat bij Klarna deze ook retour verwerkt wordt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over JD Sports
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JD Sports

Reactie van de melder van de klacht Melissa Kraaijema

9 maanden geleden - Jd Sports verwijst mij naar Klarna en neemt mijn klacht niet serieus

Reactie van de melder van de klacht Melissa Kraaijema

9 maanden geleden - Slechte service

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JD Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Kraaijema