Klachten over JD Sports

3 stemmen

JD Sports Klachten

Waardeloze service.

Klacht van Maris_98 op 06 juni 2024 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

25 Mei via de site Nike schoenen besteld. Vrijdag 31 Mei hier nog steeds niks over gehoord, dus contact opgenomen via Instagram. Hier ook niks op gehoord, dus gisteren (5 Juni) een mail gestuurd. Ook geen reactie. Tot mijn verbazing... Lees meer

Betaling

Klacht van Melissa Kraaijema op 15 februari 2024 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Ik heb 3 broeken besteld. Daarna 3 broeken geretourneerd. Nu moet ik alsnog 1 broek betalen die ik dus niet heb. Lees meer

Retour wordt niet verwerkt

Klacht van anna-1980 op 14 augustus 2023 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Eind mei heb ik een pakket retour gestuurd. Alle behalve 1 product zijn retour verwerkt. Voor dat ene artikel staat er nog steeds een Klarna betaling open. En dat terwijl ik het product niet meer heb. Ik heb inmiddels wel... Lees meer

Retourneren lukt niet

Klacht van Anne van Hal op 13 juni 2023 over JD Sports in de categorie Sportwinkel

Hierbij kun je nergens met uitgeprint label retourneren niet bij post nl en ook niet bij DHL. Hopelijk kunt u mij hier bericht over doen. Vriendelijke groet Mandy van Hal Lees meer