Klacht: Ineens 93,80 extra kosten

op 23 augustus 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20-6-2016 om 23.50 bericht vsn Ben.
Zou ineens 80% gebruikt hebben van internetbundel, 100%, 5,00 over tegoed zijn, 10,00 over tegoed zijn, 20,00 over tegoed zijn.
Kijk op mijn Ben en moet 93,80 extra betalen!
Alles binnen 1 minuut.
Zeker 5x contactformulier ingevuld, 5 x geat niet hebwurd)ebeld met klantenservice (zou teruggebeld worden wat niet gebeurd) en 3x klacht ingediend.
Tot op heden alleen herinneringen per mail maar geen antwoord.
Ben er echt klaar mee.
Zeer slechte klantenservice en service.
Zijn gewoon niet te bereiken!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wil geen extra kosten betalen.
Heb nooit over limiet gezeten maar Ben weet dan wel een andere manier om geld uit je zak te kloppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Werner Dobbermann