Mijn Klacht:
De eerdere klacht die ik heb geplaatst met de titel ‘Klacht HN: Hollandsnieuwe deugt niet!!!! Klacht over gebrekkig netwerk en waardeloze service!!!’ is onterecht gelabeld als opgelost. Ik weet niet wat HN verstaat onder een oplossing, maar dat lijkt me niet als ik tegen een veel te hoog bedrag mijn abonnement moeten afkopen omdat zij geen oplossing kunnen bieden voor een probleem die bij hun ligt. Helaas heb ik te snel mijn abonnement afgekocht. Ik was naief en ging er vanuit dat ze heus wel eerlijk rekenen. Helaas was dat niet het geval. Op mijn verzoek om een onkostenvergoeding zegt HN doodleuk dat de compensatie is dat ik mijn abonnement niet hoef af te kopen. Maar dus wel de volle prijs van het toestel moet betalen!! Terwijl ze eerder aangeven dat ik het minimumbedrag van een abonnement maal het aantal resterende maanden moet betalen.
Noodgedwongen mijn abonnement afkopen noem ik geen compensatie!! Zeker niet als je bedenkt dat ik veel goedkoper uit ben als ik elders een abonnement neem i.c.m. een toestel. Het is de gebrekkigheid van de service van HN, waardoor ik het abonnement af moest kopen. Jullie hadden zelf geen andere oplossing. Wel heb ik vier maanden lang geld betaald voor functies (bellen, gebeld worden, mobiel internetten), die het vaak laten afweten. En dan ook nog de tijd die ik heb gestopt in het keer op keer melden van de klachten. En dan heb ik de ongemakken en frustraties nog niet eens genoemd.
Als dit alles geen vergoeding waard is, wil ik mijn toestel naar HN terugsturen en al mijn geld terugkrijgen.
Het kan toch potverdorie niet zo zijn dat HN zo met klanten omgaat? HN heeft zelf toegegeven dat het probleem bij hen ligt: ‘Er is gebleken dat de problemen die je met je verbinding ervaart aan de dekking in je regio liggen. Hierom mogen we je een kosteloze opzegging aanbieden’ (mail 19-2)
Dan is een waardige compensatie toch heel logisch????!!!!
En wat betreft de afkoopsom, in hun mail staat letterlijk dat ik de resterende maanden maal het laagste maanbedrag dien te betalen!! Het is belachelijk dat HN A zegt maar B doet. Ik ben hartstikke duur uit als ik het toestel moet afkopen. Op diverse sites wordt dit toestel aangeboden voor een mooi prijsje i.c.m een abonnement. Ik had dit toestel nooit los gekocht voor de prijs die ik nu heb betaald!!
HN lijkt in alles te vergeten dat ik mijn abonnement moest afkopen en dat het geen keuze was!!
Gewenste Oplossing:
Dus twee opties: of ik stuur mijn mobiel terug en krijg al mijn geld teruggestort of HN stortt 240-100 is 140 euro terug en geven mij daarnaast een gepaste onkostenvergoeding.
