Mijn Klacht:
Op 26 februari 2025 ben ik naar Hans Anders in Winkelcentrum Keizerswaard in Rotterdam gegaan om een afspraak te maken voor mijn man van 89 jaar, die slecht ter been is. We maakten een afspraak voor 27 februari om 15:00 uur. Bij aankomst werden we echter geconfronteerd met de mededeling dat er geen afspraak voor ons was ingepland, ondanks het feit dat ik op 26 februari zelf de afspraak had gemaakt. Na contact met de medewerkster die de afspraak zou hebben ingepland, werd ons verteld dat zij zich niets herinnerde van deze afspraak. Toen ik vroeg of zij ons alsnog konden helpen, werd mijn verzoek afgewezen, ondanks dat de winkel op dat moment leeg was. Na een vervelende discussie werd ons gevraagd de winkel te verlaten. Het voelt voor mij alsof de situatie anders zou zijn verlopen als wij geen buitenlandse klanten waren geweest of als ik geen hoofddoek had gedragen. Helaas krijg ik geen manager of leidinggevende aan de lijn om mijn klacht in te dienen, daarom hoop ik via deze weg mijn ervaring te kunnen delen en hen te wijzen op hun onprofessionele en onbeleefde gedrag.
Gewenste Oplossing:
Ze moeten niet denken dat ze ons op deze manier kunnen behandelen alleen omdat wij buitenlanders zijn. Een beetje respect voor oudere mensen zou vanzelfsprekend moeten zijn, ongeacht onze afkomst. Iemand moet hen hierop aanspreken, en deze klacht moet ook terecht komen bij hun leidinggevende, die hopelijk niet dezelfde houding heeft als zij. Ik koop al jaren mijn brillen bij een andere filiaal van hun op Zuidplein, maar omdat dit dichter bij is voor mijn man, ben ik naar deze vestiging gegaan, dit was dan ook de laatste keer.
