Klacht: Weggestuurd op een onbeschofte manier

Nimtek op 28 februari 2025 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 februari 2025 ben ik naar Hans Anders in Winkelcentrum Keizerswaard in Rotterdam gegaan om een afspraak te maken voor mijn man van 89 jaar, die slecht ter been is. We maakten een afspraak voor 27 februari om 15:00 uur. Bij aankomst werden we echter geconfronteerd met de mededeling dat er geen afspraak voor ons was ingepland, ondanks het feit dat ik op 26 februari zelf de afspraak had gemaakt. Na contact met de medewerkster die de afspraak zou hebben ingepland, werd ons verteld dat zij zich niets herinnerde van deze afspraak. Toen ik vroeg of zij ons alsnog konden helpen, werd mijn verzoek afgewezen, ondanks dat de winkel op dat moment leeg was. Na een vervelende discussie werd ons gevraagd de winkel te verlaten. Het voelt voor mij alsof de situatie anders zou zijn verlopen als wij geen buitenlandse klanten waren geweest of als ik geen hoofddoek had gedragen. Helaas krijg ik geen manager of leidinggevende aan de lijn om mijn klacht in te dienen, daarom hoop ik via deze weg mijn ervaring te kunnen delen en hen te wijzen op hun onprofessionele en onbeleefde gedrag.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten niet denken dat ze ons op deze manier kunnen behandelen alleen omdat wij buitenlanders zijn. Een beetje respect voor oudere mensen zou vanzelfsprekend moeten zijn, ongeacht onze afkomst. Iemand moet hen hierop aanspreken, en deze klacht moet ook terecht komen bij hun leidinggevende, die hopelijk niet dezelfde houding heeft als zij. Ik koop al jaren mijn brillen bij een andere filiaal van hun op Zuidplein, maar omdat dit dichter bij is voor mijn man, ben ik naar deze vestiging gegaan, dit was dan ook de laatste keer.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Hans Anders

Heeft op 28 februari 2025 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat u zo een nare ervaring heeft gehad in onze winkel, mijn excuses hiervoor.
Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende winkel en daar uw telefoonnummer bijgezet.
Onze areamanager gaat hierover contact met u opnemen.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Priscilla
Hans Anders Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nimtek

Heeft op 24 maart 2025 om 21:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Niemand heeft trouwens contact opgenomen. Wat ik in mijn eerdere bericht vergat te vermelden, is dat toen ik aan de medewerker vroeg waar haar collega van 26 februari was zij toen zei \\\"Zij is dood\\\". Het is jammer dat zulke medewerkers bij Hans Anders werken, dit past namelijk helemaal niet bij het imago van jullie bedrijf. Het telefoontje is verder ook niet meer nodig, aangezien ik inmiddels begrijp dat jullie dat toch al niet zouden doen.

Bericht van Hans Anders

1 uur geleden - Beste heer/mevrouw, Het spijt ons zeer te horen over deze vervelende ervaring. Dit is absoluut niet de manier waarop wij willen dat onze klanten behandeld worden, en we begrijpen uw frustratie. We hebben uw feedback inmiddels opnieuw bij het filiaal neergelegd, zodat er een interne notitie van gemaakt wordt en dit niet vergeten wordt. Bovendien willen we uw wens respecteren, en er zal dan ook geen contact meer met u worden opgenomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de onjuiste behandeling die u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Kim Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nimtek