Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

63% van alle klachten opgelost. Nog 9 klachten nodig voor een plaats in de categorie Opticïens en brillen

63%
41 klachten gemeld
2 openstaande klachten
13 klachten in behandeling
26 klachten opgelost
4.2 /10
15 stemmen
15

Toilet weigering

Klacht van MarinaLagerwerf op 01 december 2023 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Mijn moeder 78 jaar heeft een spaarplan voor bril al jaren. Bij het aanmeten van een bril moet ze nodig naar het toilet. Toegang tot toilet wordt geweigerd. We moeten daarvoor maar naar de HEMA wordt ons gezegd. Dus tijdens... Lees meer

Garantie

Klacht van Rob1956 op 05 september 2023 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

2 en half jaar geleden een bril aangeschaft waarvan na 1 jaar de coating los liet. Dit is opgelost door nieuwe glazen te leveren. Inmiddels woonde we in Spanje maar met een bezoek aan Nederland konden we dit inplannen. Nu... Lees meer

Bril ruilen

Klacht van Sieta Bazuin op 27 augustus 2023 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik kan niet wennen aan mijn nieuwe bril. Niet aan de nieuwe glazen die van 3,75 naar 4,75 met varifocus erin zijn gegaan, maar ook aan het model kan ik niet wennen. Kijken wordt knap vermoeiend zo. Heb constant het... Lees meer

Compliment van Maarten Hilt op 26 juli 2023 over Hans Anders

Ik ben in een ander filiaal geweest van Hans Anders en die gaven aan dat er geen 2 jaar garantie op de glazen is naar 4 jaar. Dus zij gaven aan dat ze het gaan oplossen. Dit is nu in werking gezet. Ik ben helemaal blij. Wel is het erg jammer dat het andere filiaal niet goed weet hoe bepaalde zaken in elkaar zitten, dus mijnheer Hans Anders, daar moet nog wat aangesleuteld worden. In het filiaal Doetinchem ben ik super goed en vriendelijk geholpen, zo blij met die mensen daar! Mvg Maarten Hilt

10

Compliment van [email protected] op 05 juli 2023 over Hans Anders

Redelijke oplossing maar ik blijf het klantonvriendelijk vinden hoe lang ik altijd moet wachten in de winkel. Volgnummers zou al een verbetering zijn

7

Compliment van picojo op 27 maart 2023 over Hans Anders

Geen contact gehad. De gegevens heb ik al 2x gemaild, maar geen reactie gekregen. Ja, dat ik weer de gegevens moet mailen. Hoe vaak moet ik die mailen?
Dus helemaal niks opgelost nog.

7

Compliment van Th.J. Hagestein op 24 september 2022 over Hans Anders

Begripvol gesprek en naar verwachting een goede oplossing

8

Compliment van Kees Boon op 09 februari 2022 over Hans Anders

Als deze glazen wel goed zijn is het wat ons betreft opgelost,
Dank voor de snelle reactie

8

Compliment van Mevr. Schlesing op 27 januari 2022 over Hans Anders

Het ging en gaat me vooral om ook de opmerking van de man aan de telefoon. U hebt gemeenteverzekering gehad. En even daarna u kunt beter betalen binnen de 2 weken. Voelde me geschoffeerd. En tegen klantenservice had hij gezegd\" kan haar wel helpen. Maar ik doe het niet \" Daartegen was de man ook niet echt vriendelijk geweest vertelde ze. Kan ik het bedrag ook aftrekken van de rekening? Of is het voor een nieuwe aankoop en hoe lang geldig ?
Bij voorbaat al dank ! Vriendelijke groet
I.Schlesing

8

Compliment van Mw Weijers op 21 november 2022 over Hans Anders

Er is een goede oplossing gekomen. Ik ben gebeld en er is een ander glas met \"oude slijping\" aangeboden. Dit heeft het probleem opgelost. Ik zie nu weer goed.
Ik ben in winkel door Toon geholpen. Erg fijne medewerker die mijn probleem goed serieus nam.

10

Compliment van Bas van Eck op 02 november 2021 over Hans Anders

Blij met de gevonden oplossing die alsnog is geboden

8

Compliment van MAVWIE op 02 november 2021 over Hans Anders

Snelle oplossing gevonden alleen zou ik graag willen dat ik bij een andere winkel terecht kan ivm verhuizing. Nu moet ik 2,5 uur reizen voor uitzoeken en dan nog een keer heen om het op te halen.

7

Compliment van Anna Peeks Hillmer op 09 september 2021 over Hans Anders

Weet nog niet wanneer ik mijn bril krijg. Als ik hem binnen een week krijg is het op gelost anders wil ik mijn geld terug zonder dat ik 25 % annuleringskosten hoef te betalen hierop heb ik nog geen antwoord op gekregen.

9

Compliment van Biasso op 05 augustus 2021 over Hans Anders

Beste Ashley, hartelijk dank voor uw bericht. Ik ben heel blij met deze oplossing. Dat verdient een 10! Een prettige dag gewenst. Hartelijke groet, Bianca

10

Compliment van Glazen.1 op 15 juli 2021 over Hans Anders

De extra korting van10 % die ik in de winkel steeds kreeg is dat nu ook weer

8

Compliment van Moeite op 12 mei 2021 over Hans Anders

Prima, dat is inderdaad het antwoord waar ik naar op zoek was!

9

Compliment van Marlies Wauben op 17 april 2021 over Hans Anders

Hans Anders Sittard heeft gebeld, ze gaan de benaderingswijze van de medewerkster bespreken en ze hebben aangeboden om maandag naar het filiaal te komen om het probleem met de bril op te lossen!

7

Compliment van RJH Janssen op 07 april 2021 over Hans Anders

Hartelijk bedankt Suzan voor de oogmeting gegevens via de email. Ik heb de afspraak bij Specsavers afgezegd daar deze nu dan overbodig is.

7

Compliment van Cora1962 op 06 april 2021 over Hans Anders

Ik heb mijn bril opgehaald en ik ben er tevreden over. Of ik ooit nog een bril bij Hans Anders koop, dat denk ik niet. Heb voor deze bril in totaal zo'n 100 km moeten rijden, parkeerkosten en telefoonkosten moeten maken.

8