Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Opticïens en brillen

101 klachten opgelost
3.9 /10
52 stemmen

eign bijdrage

Klacht van op 06 juni 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Voor hoortoestellen heeft Hans anders een actie voor resterende 25 % eigen bijdrage .In hun voorwaarde staat vermeld dat toestellen van het merk Starkey die oplaadbaar zijn buiten de actie vallen.Nu ben ik gegaan voor toestellen van Starkey die NIET oplaadbaar zijn... Lees meer

Compliment van Tonensjaan58 op 09 juli 2020 over Hans Anders

Bij winkel in Zutphen tot een zeer goede oplossing gekomen, bij Hans Anders wordt je als klant gewaardeerd

Compliment van deLange810 op 25 juni 2020 over Hans Anders

Dank je vriendelijk Britt voor je snelle en vriendelijke reactie. Ik wil nog even toevoegen aan het verhaal dat ik in eerder gesprek diverse malen duidelijk heb aangegeven dat ik graag de zelfde soort glazen wilde als mijn vorige bril (bij Eyelove gekocht). Dat betrof een leesbril met extra breed leesgedeelte, waardoor ik ook heel duidelijk zag als ik om mij heen naar links of rechts keek. De dame zei dat ze de oude glazen kon doormeten. Dus ik vertrouwde erop dat de glazen goed zouden worden.
Dus niet. Als ik naar links of rechts keek was het ronduit wazig. Geen breed leesgedeelte. En dat geeft niet dat er wat misgaat, en ik er mee terug moet. Of je het nou wel of niet eens bent met elkaar qua wie de kosten daarvoor moet betalen. Je blijft gewoon vriendelijk tegen je klant en zorgt dat het gesprek plaatsvindt op een ontspannen manier.
Ik was letterlijk verbijsterd hoe de man vanaf de eerste seconde in spraak en lichaamstaal reageerde. Zwaar geïrriteerd. Alsof ik een vervelende kleuter was. In zijn reactie werd ik afgeschilderd als een opportunist die niet tevreden was te krijgen. Zo grof. Vooral daar ben ik boos om.
Dit is nog een kleine toevoeging op het verhaal voor de duidelijkheid.

Dank je wel Britt voor je moeite en de terugkoppeling!
Zeer gewaardeerd.

Met vr. gr.

Marleen de Lange

Compliment van John Groen op 30 oktober 2019 over Hans Anders

De oplossing is perfect, Lisanne. Echter: mijn dochter is nog even langs geweest bij Hans Anders en de op dat moment aanwezige en helpende collega begreep het verhaal. Er zijn ondanks dat géén rubbertjes ingezet, maar de bril is op conservatieve wijze strakker gezet wat bij eerdere pogingen niet lukte en vandaar het creatieve én effectieve gebruik ervan. Vooralsnog zit de bril desondanks beter. Mocht de bril snel weer slecht gaan zitten wil ik alsnog de rubbertjes oplossing....

Compliment van hans derksen op 10 oktober 2019 over Hans Anders

ik vind het een vervelende zaak maar ik stond in mijn recht ze gaan het extern met de betreffende persoon in conclaaf en hopende dat het goed wordt beslist ik hou niet van dergelijke dingen , er zijn meer klanten in de winkel| in ieder geval bedankt

Compliment van Beyellow2 op 08 oktober 2019 over Hans Anders

Heel netjes geregeld, en zal bij ander Hans Anders filiaal mijn bril gaan halen.
Heel erg bedankt voor uw service.
Mvg,

Iwan Brattinga

Compliment van Rachelov op 19 juli 2019 over Hans Anders

Super. Ik ben erg fijn geholpen. Ik ga er ook vanuit dat het de 25e helemaal geregeld gaat worden met mijn bril.

Bedankt!

Compliment van Susanita op 19 juli 2019 over Hans Anders

Ik waardeer het dat ik gebeld ben en excuses zijn aangeboden. Leuk presentje intussen gehad.

Compliment van Benfi op 04 juni 2019 over Hans Anders

Wordt toch niets mee gedaan. En een simpele excuses is ook makkelijk om er van af te komen. Gaat mijn helemaal niet om iets te krijgen of zo. Maar dit gebeurt vaker deze klacht. Maar wil er ook niets meer over vuil maken.

Compliment van nyriavg op 22 maart 2019 over Hans Anders

Als ze dit meenemen om hun dienstverlening te verbeteren vind ik dit oké vooral om dat ik gezien werd als lastig. Mocht vooral in de winkel niet zeggen dat ik alles nog steeds bol zag. Werd uiteindelijk telefonisch afgehandeld. Vooral het niet nodig vinden voor het opnieuw meten verbaast mij nog steeds.

Compliment van A.C.den das op 21 maart 2019 over Hans Anders

Voorlopig zijn de bedoelingen goed, ze willen er alle tijd voor nemen om een goede oogmeting uit te voeren. dus voorlopig ziet het er gunstig uit.

Compliment van rocky23 op 24 december 2018 over Hans Anders

Wij zijn met Regio manger Uit gekomen Top.

Compliment van ientje2301 op 15 oktober 2018 over Hans Anders

Dave heeft me inderdaad geweldig geholpen. De bestelling is met succes geplaatst zonder dat ik extra hoefde te betalen. Dat was ook precies wat ik wilde. Nogmaals bedankt Dave. Met vriendelijke groet, Ina

Compliment van Leonne Leona op 05 oktober 2018 over Hans Anders

Romy,

Dank u wel voor het begrip, dat is al een hele opluchting voor mij.
Het is wel zo dat ze (Sylvia dus) mij niet begreep omdat ze mij niet de kans gaf om uitleg te geven.

Verder ben ik altijd heel tevreden over Hans Anders, zowel bedienden als producten.

Tot snel in een van de filialen!

Vriendelijke groet

Leona

Compliment van Cindy46 op 23 augustus 2018 over Hans Anders

Nee ik ga niet akkoord. Ook heb ik geen bril in bezit,omdat hij volgens een medewerker van klanten service de bril moest terug sturen. Dus andere oplossing graag

Compliment van RonnyHaan op 21 augustus 2018 over Hans Anders

Leuke oplossing hier voor alvast dank.
Inderdaad is het mooie dat ze bij Hans anders de tijd nemen voor hun klanten.
Keer zijde is dat sommige mensen dan iets langer moeten wachten.
Nog een kleine toelichting.
Het was toen niet echt druk 2 personen voor mij.
( naderhand werd het wel drukker)
Maar er waren ook nog afspraken gemaakt die mensen gaan natuurlijk ook voor.
Misschien is het wel nog een idee om de afspraken zoveel mogelijk in dal uren te laten vallen.
Dit zal dan wel filiaal afhankelijk bekeken moeten worden wat de dal uren zijn.
Wat langer wachten is geen probleem maar een uur was mij persoonlijk wat te veel van het goeie.

Mvg Ronny Haan