Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Opticïens en brillen

100%
4.2 /10
218 stemmen
218

2e bril gratis i.c.m. vergoeding

Klacht van op 08 november 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben gister bij de Hans Anders geweest. Via het VGZ heb ik recht op een basis bril (montuur uit Hans Anders Basic of Hans Anders Collectie met enkelvoudige of Varifocus Basic-kunststofglazen (index 1.5) voorzien van kraswerende laag en ontspiegeling) Dat... Lees meer

MIsleidende reclame nieuwe bril

Klacht van op 02 november 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Via Hans Anders een brief gekregen: Volgens onze gegevens hebt u nog recht op brilvergoeding. Wij verdubbelen het bedrag en uw bril is GRATIS. Ik na Hans Anders Barneveld. Vrouw kent mij van de contactlenzen die ik vaak kom halen. Ja... Lees meer

Reeds bij leverancier met klacht geweest.Deze heeft de glazen gemeeten en wat aan het montuur versteld zo dat hij wat lager op mijn neus hangt. Bij het op neer schuiven van de bril ende krant kan ik met moeite wat lezen. Gaarne een... Lees meer

Lenzen vloeistof

Klacht van op 30 oktober 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Voorheen kosten de vloeistof €22.00 voor drie flessen van 360 ml dus totaal 1080 ml nu drie flessen van 250 ml voor €22.95.Hij is duurder geworden en je krijg nog eens minder.Het valt onder de noemer oplichterij. Lees meer

ONDERSTAANDE MAIL AAN HANS ANDERS VERSTUURD. Enige tijd geleden, opmerkzaam gemaakt door een “pakkende” reclame van Hans Anders, besloot ik langs te gaan bij uw vestiging in Gorinchem om evt. gebruik te maken van deze aanbieding. Ik kreeg daar te horen... Lees meer

Geen verstand van oordoppen aanmeten

Klacht van op 16 oktober 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Hierbij wil ik een klacht indienen over degene die oordopppen aan mag laten meten in Paddepoel! Ik ben daar dinsdag 31 juli geweest met mijn zoontje van 8. De dame met wie wij een afspraak gepland hadden daar beweerde dat zijn... Lees meer

Compliment van ientje2301 op 15 oktober 2018 over Hans Anders

Dave heeft me inderdaad geweldig geholpen. De bestelling is met succes geplaatst zonder dat ik extra hoefde te betalen. Dat was ook precies wat ik wilde. Nogmaals bedankt Dave. Met vriendelijke groet, Ina

Compliment van Leonne Leona op 05 oktober 2018 over Hans Anders

Romy,

Dank u wel voor het begrip, dat is al een hele opluchting voor mij.
Het is wel zo dat ze (Sylvia dus) mij niet begreep omdat ze mij niet de kans gaf om uitleg te geven.

Verder ben ik altijd heel tevreden over Hans Anders, zowel bedienden als producten.

Tot snel in een van de filialen!

Vriendelijke groet

Leona

Compliment van Cindy46 op 23 augustus 2018 over Hans Anders

Nee ik ga niet akkoord. Ook heb ik geen bril in bezit,omdat hij volgens een medewerker van klanten service de bril moest terug sturen. Dus andere oplossing graag

Compliment van RonnyHaan op 21 augustus 2018 over Hans Anders

Leuke oplossing hier voor alvast dank.
Inderdaad is het mooie dat ze bij Hans anders de tijd nemen voor hun klanten.
Keer zijde is dat sommige mensen dan iets langer moeten wachten.
Nog een kleine toelichting.
Het was toen niet echt druk 2 personen voor mij.
( naderhand werd het wel drukker)
Maar er waren ook nog afspraken gemaakt die mensen gaan natuurlijk ook voor.
Misschien is het wel nog een idee om de afspraken zoveel mogelijk in dal uren te laten vallen.
Dit zal dan wel filiaal afhankelijk bekeken moeten worden wat de dal uren zijn.
Wat langer wachten is geen probleem maar een uur was mij persoonlijk wat te veel van het goeie.

Mvg Ronny Haan

Compliment van jessicawakker op 05 augustus 2018 over Hans Anders

Ik ben zeer tevreden met de oplossing en heb dat ook een super mooie zonnebril mogen uitzoeken. Super bedankt hiervoor. Het geld wat niet vergoed word, moet ik nog steeds zelf betalen, maar op deze manier zeker gecompenseerd!

Compliment van Miriambakkes op 24 juli 2018 over Hans Anders

Goed gesprek en de juiste feedback , een tip voor de medewerker uit de winkel, ga een cursus klantvriendelijkheid volgen, zou echt nodig zijn.

Compliment van Laatje11 op 10 juli 2018 over Hans Anders

Zoals tel aangegeven is niet het probleem dat ik moet wachten. Tuurlijk worden klanten op volgorde geholpen en ik snap ook dat deze medewerkster iedere klant voldoende en de juiste aandacht wil geven. Het ging mij puur om het feit dat ik het eigenlijk niet vind kunnen dat wanneer een collega alleen staat geen oogmetingen kan doen als de winkel vol staat met klanten. Dan had ze een afspraak moeten maken of deze klant even moeten laten wachten. Er zijn klanten boos weggelopen hierom.

Compliment van Corpu op 03 juli 2018 over Hans Anders

Inderdaad de lenzen heb ik nu. Daarvoor dank. Ik vind het wel opmerkelijk dat ik direct antwoord en actie krijg via deze site en niet op mijn klacht ingediend bij de klantenservice van Hans Anders. Voor het filiaal in Zevenaar een dikke pluim; ter goedmaking mag ik gratis een zonnebril uitzoeken van hen! Voor het hoofdkantoor mijn advies de bezetting op de telefooncentrale te verbeteren en aandacht voor de orders cq leveringen te vergroten. Hoop dat dit nooit meer voorkomt en ik
nog lang klant bij jullie mag zijn.

Compliment van hw.pelgrom@telfort.nl op 01 juni 2018 over Hans Anders

Inmiddels nieuwe bril aangeschaft bij Hans Anders. Overigens herinner ik mij dat in het telefoongesprek een tegemoetkoming van 175 euro was overeengekomen. Dit bedrag in in de Doetinchemse vestiging dan ook probleemloos en met grote vreiendelijkheid aangehouden. Chapeaux! H.P.

Compliment van Riek Verdoorn op 18 mei 2018 over Hans Anders

Ik heb een nieuwe bril uit mogen zoeken en deze vandaag opgehaald. Dus prima afgehandeld.

Compliment van heelsum49 op 01 mei 2018 over Hans Anders

De snelle wijze waarop Hans Anders mijn klacht na tussenkomst van Klacht.nl in behandeling heeft genomen is een pluim waard. Aanstaande donderdag gaan we een passende oplossing zoeken in Elst.
Na het telefoongesprek met Romy van Hans Anders heb ik het volste vertrouwen dat we hier samen uitkomen.
Harry Middelbos

Compliment van paulklink op 02 mei 2018 over Hans Anders

Klacht heel snel opgevolgd en vervolgens meer dan korrekt behandeld. Heel erg bedankt

Compliment van Renzo2008 op 12 april 2018 over Hans Anders

Het verschil van de twee brillen was 46 euro dit krijg ik als t goed is terug gestort fijn dat t zo snel opgelost kon worden.

Compliment van ejvdnwb op 11 april 2018 over Hans Anders

Er gaat een nieuwe oogmeting plaatsvinden. Ben heel benieuwd wat daaruit gaat komen, en wat voor glazen er nu aangemeten gaan worden. Het blijft steeds het leesgedeelte dat niet goed is. Hoop dat dat nu beter gaat.

Compliment van niklasvduinen op 29 maart 2018 over Hans Anders

Direct contact opgenomen en tot een goede oplossing gekomen!

Compliment van Vink51H op 27 maart 2018 over Hans Anders

Goed opgelost en ik weet wanneer mijn bril opgehaald kan worden na een telefoontje van een collega.