Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Opticïens en brillen

100%
139 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
139 klachten opgelost
3.6 /10
68 stemmen

16 juli: afspraak gemaakt om nieuwe bril te komen kopen, vorig jaar daar ook 2 brillen gekocht met veel tevredenheid. Netjes geholpen door de manager Elena wederom. Alleen vond zij een nieuwe oogmeting niet nodig omdat dat een jaar geleden... Lees meer

Compliment van Anna Peeks Hillmer op 09 september 2021 over Hans Anders

Weet nog niet wanneer ik mijn bril krijg. Als ik hem binnen een week krijg is het op gelost anders wil ik mijn geld terug zonder dat ik 25 % annuleringskosten hoef te betalen hierop heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Compliment van Biasso op 05 augustus 2021 over Hans Anders

Beste Ashley, hartelijk dank voor uw bericht. Ik ben heel blij met deze oplossing. Dat verdient een 10! Een prettige dag gewenst. Hartelijke groet, Bianca

Compliment van Glazen.1 op 15 juli 2021 over Hans Anders

De extra korting van10 % die ik in de winkel steeds kreeg is dat nu ook weer

Compliment van Moeite op 12 mei 2021 over Hans Anders

Prima, dat is inderdaad het antwoord waar ik naar op zoek was!

Compliment van Marlies Wauben op 17 april 2021 over Hans Anders

Hans Anders Sittard heeft gebeld, ze gaan de benaderingswijze van de medewerkster bespreken en ze hebben aangeboden om maandag naar het filiaal te komen om het probleem met de bril op te lossen!

Compliment van RJH Janssen op 07 april 2021 over Hans Anders

Hartelijk bedankt Suzan voor de oogmeting gegevens via de email. Ik heb de afspraak bij Specsavers afgezegd daar deze nu dan overbodig is.

Compliment van Cora1962 op 06 april 2021 over Hans Anders

Ik heb mijn bril opgehaald en ik ben er tevreden over. Of ik ooit nog een bril bij Hans Anders koop, dat denk ik niet. Heb voor deze bril in totaal zo'n 100 km moeten rijden, parkeerkosten en telefoonkosten moeten maken.

Compliment van troely op 26 maart 2021 over Hans Anders

Met deze oplossing ga ik akkoord, maar de zaak was daarmee niet opgelost. Vandaag (26 maart) ben ik op bezoek geweest bij Hans Anders in Haren en daar is op een nette manier de zaak opgelost.
Het geld is terugbetaald.

Compliment van Marie Dassen op 29 januari 2021 over Hans Anders

Ik vind het netjes dat Hans Anders heeft geantwoord, maar ga nooit meer naar Hans Anders Spilstraat centrum Maastricht, zeker niet als die man daar rondloopt. Nadat ik mijn bericht had geschreven kreeg ik van andere mensen te horen dat Hans Anders Brusselsepoort in Maastricht veel fijner is , dat vind ik zelf ook . Dus ga ik de volgende keer daar.

Compliment van zesterke op 04 november 2020 over Hans Anders

Is opgelost naar tevredenheid.

Compliment van ilve1253 op 17 september 2020 over Hans Anders

Ik ben blij met deze oplossing en dank u daarvoor.
Ik hoop dat de betreffende mederker ter verantwoording wordt geroepen en dat hij zich in het vervolg niet mee mengt in het beleid en de goede service van Hans Anders.
Nogmaals mijn dank.
Vriendelijke groet
Mevr I.L. van Eyck

Compliment van Mevr. G. Bontes op 14 augustus 2020 over Hans Anders

Andere geschikte pootjes waren niet aanwezig. Er is nu doorzichtig plastic Om de bestaande pootjes gedaan, waarvan ik hoop dat het de juiste oplossing is. In ieder geval bedankt voor de snelle reactie en hulp.

Compliment van Warrige klaas op 14 augustus 2020 over Hans Anders

Romy bedank ik ga het dan zo afhandelen.
kun u mij dit ook toe mail dan neem ik dat mee
Naar de winkel toe verder bedankt mvg klaas

Compliment van Tonensjaan58 op 09 juli 2020 over Hans Anders

Bij winkel in Zutphen tot een zeer goede oplossing gekomen, bij Hans Anders wordt je als klant gewaardeerd