Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

75% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Opticïens en brillen

78 klachten opgelost
3.9 /10
43 stemmen

PROMOTIE 50%

Klacht van LUDOVIC62 op 27 augustus 2022 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

ONLANGS VEEL PUB ONTVANGEN VAN HANDS ANDERS DUS WAS HET HET MOMENT OM EEN NIEUWE BRIL VOOR MIJN MAN DIE PARKINSON HEEFT TE KOPEN. OP 5 AUGUSTUS 2022 BIJ DE WINKEL IN BASTOGNE GEWEEST EN DAAR WERDEN ME MAAR 2 VOORSTELLEN... Lees meer

Compliment van Th.J. Hagestein op 24 september 2022 over Hans Anders

Begripvol gesprek en naar verwachting een goede oplossing

Compliment van Kees Boon op 09 februari 2022 over Hans Anders

Als deze glazen wel goed zijn is het wat ons betreft opgelost,
Dank voor de snelle reactie

Compliment van Mevr. Schlesing op 27 januari 2022 over Hans Anders

Het ging en gaat me vooral om ook de opmerking van de man aan de telefoon. U hebt gemeenteverzekering gehad. En even daarna u kunt beter betalen binnen de 2 weken. Voelde me geschoffeerd. En tegen klantenservice had hij gezegd\" kan haar wel helpen. Maar ik doe het niet \" Daartegen was de man ook niet echt vriendelijk geweest vertelde ze. Kan ik het bedrag ook aftrekken van de rekening? Of is het voor een nieuwe aankoop en hoe lang geldig ?
Bij voorbaat al dank ! Vriendelijke groet
I.Schlesing

Compliment van Mw Weijers op 12 januari 2022 over Hans Anders

Ik ben al bij filiaal geweest. Ze willen een meting doen. Dat is vorige keer ook gedaan en bovendien heb ik me al laten meten bij oogarts. Dat bied geen oplossing. Meting is gewoon kloppend. Dus ik denk niet dat ze iets anders gaan zeggen als vorige keer.
Maar goed als u denkt dat het tot een andere oplossing kan lijden dan wil ik natuurlijk wel gebeld worden.
Vriendelijke groet Mw Weijers

Compliment van Bas van Eck op 02 november 2021 over Hans Anders

Blij met de gevonden oplossing die alsnog is geboden

Compliment van MAVWIE op 02 november 2021 over Hans Anders

Snelle oplossing gevonden alleen zou ik graag willen dat ik bij een andere winkel terecht kan ivm verhuizing. Nu moet ik 2,5 uur reizen voor uitzoeken en dan nog een keer heen om het op te halen.

Compliment van Anna Peeks Hillmer op 09 september 2021 over Hans Anders

Weet nog niet wanneer ik mijn bril krijg. Als ik hem binnen een week krijg is het op gelost anders wil ik mijn geld terug zonder dat ik 25 % annuleringskosten hoef te betalen hierop heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Compliment van Biasso op 05 augustus 2021 over Hans Anders

Beste Ashley, hartelijk dank voor uw bericht. Ik ben heel blij met deze oplossing. Dat verdient een 10! Een prettige dag gewenst. Hartelijke groet, Bianca

Compliment van Glazen.1 op 15 juli 2021 over Hans Anders

De extra korting van10 % die ik in de winkel steeds kreeg is dat nu ook weer

Compliment van Moeite op 12 mei 2021 over Hans Anders

Prima, dat is inderdaad het antwoord waar ik naar op zoek was!

Compliment van Marlies Wauben op 17 april 2021 over Hans Anders

Hans Anders Sittard heeft gebeld, ze gaan de benaderingswijze van de medewerkster bespreken en ze hebben aangeboden om maandag naar het filiaal te komen om het probleem met de bril op te lossen!

Compliment van RJH Janssen op 07 april 2021 over Hans Anders

Hartelijk bedankt Suzan voor de oogmeting gegevens via de email. Ik heb de afspraak bij Specsavers afgezegd daar deze nu dan overbodig is.

Compliment van Cora1962 op 06 april 2021 over Hans Anders

Ik heb mijn bril opgehaald en ik ben er tevreden over. Of ik ooit nog een bril bij Hans Anders koop, dat denk ik niet. Heb voor deze bril in totaal zo'n 100 km moeten rijden, parkeerkosten en telefoonkosten moeten maken.

Compliment van troely op 26 maart 2021 over Hans Anders

Met deze oplossing ga ik akkoord, maar de zaak was daarmee niet opgelost. Vandaag (26 maart) ben ik op bezoek geweest bij Hans Anders in Haren en daar is op een nette manier de zaak opgelost.
Het geld is terugbetaald.

Compliment van Marie Dassen op 29 januari 2021 over Hans Anders

Ik vind het netjes dat Hans Anders heeft geantwoord, maar ga nooit meer naar Hans Anders Spilstraat centrum Maastricht, zeker niet als die man daar rondloopt. Nadat ik mijn bericht had geschreven kreeg ik van andere mensen te horen dat Hans Anders Brusselsepoort in Maastricht veel fijner is , dat vind ik zelf ook . Dus ga ik de volgende keer daar.