Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Opticïens en brillen

168 klachten opgelost
4.2 /10
242 stemmen
242

Bestelling van montuur met gratis standaard glazen. Als extra optie wilde ik alleen meekleurende glazen hebben, dus een extra kosten voor deze meekleurende glazen,logisch. Montuur is €69,00 eind afrekening €199,00, het meekleurende glazen bedrag zou dan zijn €130,00. Bij reclamatie... Lees meer

Ontevreden

Klacht van op 30 maart 2019 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

28 Dec 2018 Varifocus bril besteld (werd mij de duurste glazen aangesmeerd)want dan had ik breedbeeld.2weken later klaar.9-1-2019 gaf aan dat ik niks zag.moes maar wennen werd er gezegd.na 2 dagen terug gegaan.bril opgestuurd.24-1-2019 u bril is klaar.conclussie was glazen... Lees meer

Compliment van nyriavg op 22 maart 2019 over Hans Anders

Als ze dit meenemen om hun dienstverlening te verbeteren vind ik dit oké vooral om dat ik gezien werd als lastig. Mocht vooral in de winkel niet zeggen dat ik alles nog steeds bol zag. Werd uiteindelijk telefonisch afgehandeld. Vooral het niet nodig vinden voor het opnieuw meten verbaast mij nog steeds.

Compliment van A.C.den das op 21 maart 2019 over Hans Anders

Voorlopig zijn de bedoelingen goed, ze willen er alle tijd voor nemen om een goede oogmeting uit te voeren. dus voorlopig ziet het er gunstig uit.

Compliment van rocky23 op 24 december 2018 over Hans Anders

Wij zijn met Regio manger Uit gekomen Top.

Compliment van ientje2301 op 15 oktober 2018 over Hans Anders

Dave heeft me inderdaad geweldig geholpen. De bestelling is met succes geplaatst zonder dat ik extra hoefde te betalen. Dat was ook precies wat ik wilde. Nogmaals bedankt Dave. Met vriendelijke groet, Ina

Compliment van Leonne Leona op 05 oktober 2018 over Hans Anders

Romy,

Dank u wel voor het begrip, dat is al een hele opluchting voor mij.
Het is wel zo dat ze (Sylvia dus) mij niet begreep omdat ze mij niet de kans gaf om uitleg te geven.

Verder ben ik altijd heel tevreden over Hans Anders, zowel bedienden als producten.

Tot snel in een van de filialen!

Vriendelijke groet

Leona

Compliment van Cindy46 op 23 augustus 2018 over Hans Anders

Nee ik ga niet akkoord. Ook heb ik geen bril in bezit,omdat hij volgens een medewerker van klanten service de bril moest terug sturen. Dus andere oplossing graag

Compliment van RonnyHaan op 21 augustus 2018 over Hans Anders

Leuke oplossing hier voor alvast dank.
Inderdaad is het mooie dat ze bij Hans anders de tijd nemen voor hun klanten.
Keer zijde is dat sommige mensen dan iets langer moeten wachten.
Nog een kleine toelichting.
Het was toen niet echt druk 2 personen voor mij.
( naderhand werd het wel drukker)
Maar er waren ook nog afspraken gemaakt die mensen gaan natuurlijk ook voor.
Misschien is het wel nog een idee om de afspraken zoveel mogelijk in dal uren te laten vallen.
Dit zal dan wel filiaal afhankelijk bekeken moeten worden wat de dal uren zijn.
Wat langer wachten is geen probleem maar een uur was mij persoonlijk wat te veel van het goeie.

Mvg Ronny Haan

Compliment van jessicawakker op 05 augustus 2018 over Hans Anders

Ik ben zeer tevreden met de oplossing en heb dat ook een super mooie zonnebril mogen uitzoeken. Super bedankt hiervoor. Het geld wat niet vergoed word, moet ik nog steeds zelf betalen, maar op deze manier zeker gecompenseerd!

Compliment van Miriambakkes op 24 juli 2018 over Hans Anders

Goed gesprek en de juiste feedback , een tip voor de medewerker uit de winkel, ga een cursus klantvriendelijkheid volgen, zou echt nodig zijn.

Compliment van Laatje11 op 10 juli 2018 over Hans Anders

Zoals tel aangegeven is niet het probleem dat ik moet wachten. Tuurlijk worden klanten op volgorde geholpen en ik snap ook dat deze medewerkster iedere klant voldoende en de juiste aandacht wil geven. Het ging mij puur om het feit dat ik het eigenlijk niet vind kunnen dat wanneer een collega alleen staat geen oogmetingen kan doen als de winkel vol staat met klanten. Dan had ze een afspraak moeten maken of deze klant even moeten laten wachten. Er zijn klanten boos weggelopen hierom.

Compliment van Corpu op 03 juli 2018 over Hans Anders

Inderdaad de lenzen heb ik nu. Daarvoor dank. Ik vind het wel opmerkelijk dat ik direct antwoord en actie krijg via deze site en niet op mijn klacht ingediend bij de klantenservice van Hans Anders. Voor het filiaal in Zevenaar een dikke pluim; ter goedmaking mag ik gratis een zonnebril uitzoeken van hen! Voor het hoofdkantoor mijn advies de bezetting op de telefooncentrale te verbeteren en aandacht voor de orders cq leveringen te vergroten. Hoop dat dit nooit meer voorkomt en ik
nog lang klant bij jullie mag zijn.

Compliment van hw.pelgrom@telfort.nl op 01 juni 2018 over Hans Anders

Inmiddels nieuwe bril aangeschaft bij Hans Anders. Overigens herinner ik mij dat in het telefoongesprek een tegemoetkoming van 175 euro was overeengekomen. Dit bedrag in in de Doetinchemse vestiging dan ook probleemloos en met grote vreiendelijkheid aangehouden. Chapeaux! H.P.

Compliment van Riek Verdoorn op 18 mei 2018 over Hans Anders

Ik heb een nieuwe bril uit mogen zoeken en deze vandaag opgehaald. Dus prima afgehandeld.

Compliment van heelsum49 op 01 mei 2018 over Hans Anders

De snelle wijze waarop Hans Anders mijn klacht na tussenkomst van Klacht.nl in behandeling heeft genomen is een pluim waard. Aanstaande donderdag gaan we een passende oplossing zoeken in Elst.
Na het telefoongesprek met Romy van Hans Anders heb ik het volste vertrouwen dat we hier samen uitkomen.
Harry Middelbos

Compliment van paulklink op 02 mei 2018 over Hans Anders

Klacht heel snel opgevolgd en vervolgens meer dan korrekt behandeld. Heel erg bedankt