Mijn Klacht:
Op 13-07-2022 heb ik bril opgehaald, meteen gaf ik al aan dat ik er niet goed door kon zien.
Ik moest daar aan wennen om dagelijks de bril te moeten dragen.
Helaas bleven de klachten en kon ik de bril niet continue dragen, diverse keren gemeld bij Hans Anders.
Hun bleven maar volhouden dat ik aan de bril moest wennen, heb dit na 1 jaar maar opgegeven om de klacht te blijven herhalen.
Nu heb ik sinds Januari 2024 een andere bril gekocht, hier werd ook een meting gedaan van mijn ogen.
Blijkt dat er verkeerde glazen in de bril van Hans Anders zitten, daarom kon ik hem niet dagelijkst ophouden zag dan heel wazig en in de auto ging het al helemaal niet.
Heb dit op 06-02-2024 via cliënten contact mail gemeld bij Hans Anders, moet hier nog steeds antwoord op krijgen.
Gewenste Oplossing:
Heb Hans Anders een passende vergoeding gevraagd voor de bril waar ik niets mee kan zien.
Koste toch nog € 468,00 met verzekering erbij € 511,00.
Gezien het afhouden van een oplossing om de bril goed te krijgen zou ik een vergoeding willen van het hele bedrag.