Mijn Klacht:
Op 13 november heb ik een zonnebril aangeschaft bij het filiaal op Kronenburg, Arnhem. Ik heb deze cadeau gekregen van mijn ouders voor mijn verjaardag, en ik was er extra blij mee omdat ik nog nooit een échte goede zonnebril in bezit heb gehad en ik zou de hele maand januari op vakantie zijn, dus ik kon hem goed gebruiken. Helaas waren de poten van de bril al verwijd voordat ik überhaupt op vakantie was geweest en toen had ik hem nog niet eens gedragen, slechts een keer of twee opgezet om aan iemand te laten zien en verder niets. Ik ben toen teruggegaan naar de winkel. Ze hebben de bril weer wat versteld en hij stond weer goed op mijn hoofd. Toen ik de bril tijdens mijn vakantie weer uit de koker haalde, stonden de poten nu helemaal wijd. Ik kon hem niet eens meer opzetten. Ik heb de zonnebril dus niet kunnen gebruiken tijdens mijn vakantie. Ik ben na mijn vakantie direct teruggegaan naar de winkel. Een jongeman gaf aan dat hij me graag een vervangend montuur wilde geven, maar dat hij eerst moest overleggen met zijn manager en die was er op dat moment niet. Hij zou me terugbellen, maar verder kon hij niets aan de bril doen (ook niet opnieuw stellen). Vandaag ben ik wéér terug geweest en hebben ze de bril opnieuw gesteld. Nu hebben ze hem zo ver doorgebogen dat de bril bol staat en hij niet meer in de hoes past. Ik heb aangegeven dat ik absoluut niet tevreden ben over de kwaliteit van deze bril. Het heeft mijn ouders 150 euro gekost en zelf ben ik er niet eens meer blij mee, want dit kan niet de bedoeling zijn van zo’n product. Ik vroeg of ik nog een vervangend montuur kon krijgen aangezien dit eerder tegen me was gezegd, maar dat kon niet. Ik moest maar contact opnemen met de klantenservice. Dit heb ik gedaan, maar ook deze medewerker kon niets voor me betekenen. Ik moest maar naar een ander filiaal gaan, want misschien krijg ik daar dan een andere oplossing aangeboden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Elke winkel zou dezelfde passende oplossing voor de klant moeten bieden en het zou geen kermis moeten zijn waar ik maar moet hopen dat ik raak gooi. Het kost me veel tijd en energie op dit moment en ik baal er ook gewoon enorm van, want ik wil gewoon plezier hebben van een mooie zonnebril die het geld waard is. Ik heb opnieuw een klacht ingediend en een mail vanuit mijn juridisch adviseur gestuurd en ik kreeg weer het advies om terug te gaan naar de winkel. Dit heb ik maar weer gedaan, maar ze kunnen wederom niets voor me betekenen. Belachelijk zeg! Mij zie je nooit meer terug bij Hans Anders.
Gewenste Oplossing:
Geld terug
