Mijn Klacht:
Vrijdag 3 juli zijn wij om kwart voor zeven bij Hans Anders te Bolsward geweest om onze brillen op te halen (mijn oudste dochter en ik). Deze hebben we keurig gekregen. Mijn jongste dochter was ook mee en die was bezig een montuur uit te zoeken, maar zij kreeg geen aandacht. Volgens mij is de naam van de medewerkers Marije. Na ons kwam er een mevrouw die een afspraak had om haar ogen te laten meten. Die werd direct geholpen. Na de oogmeting werd er nog steeds geen aandacht besteed aan mijn dochter, terwijl zij klaar zat aan een tafel met een montuur. Ondertussen waren er twee anderen mannen de zaak binnen gekomen. Ook deze kregen geen enkel woord van haar en toen er een vroeg of het nog lang zou gaan duren draaide zij zelf haar hoofd om zonder te reageren. De mevrouw van de oogmeting had een montuur uitgezocht en de bril werd in orde gemaakt. Hierna hadden wij verwacht dat wij geholpen zouden worden. De man werd aangesproken of hij geholpen kon worden en hij gaf aan dat wij eerst aan de beurt waren. Dit negerde zij compleet en hielp eerst deze man, wederom zonder een woord aan mijn dochter te richten, die keurig zat te wachten. Tot mijn grote verbazing werden we ook hierna niet geholpen, maar hielp zij de andere man eerst. Wij werden totaal genegeerd. Dit was een hele onaangename ervaring en iets wat wij niet gewend zijn van Hans Anders. Wij komen hier al 17 jaar en zijn erg tevreden.
Natuurlijk snappen wij dat als je alleen in de winkel staat je niet alles tegelijk kan doen. Maar klantvriendelijkheid hoeft niet veel energie te kosten. Even overleggen en dan kan er een hoop.
Gewenste Oplossing:
De kwaliteit van de brillen zijn naar tevredenheid.
