Klacht: Onbeschoft behandeld door medewerkster.

G. Van der bent op 12 juli 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 3 juli zijn wij om kwart voor zeven bij Hans Anders te Bolsward geweest om onze brillen op te halen (mijn oudste dochter en ik). Deze hebben we keurig gekregen. Mijn jongste dochter was ook mee en die was bezig een montuur uit te zoeken, maar zij kreeg geen aandacht. Volgens mij is de naam van de medewerkers Marije. Na ons kwam er een mevrouw die een afspraak had om haar ogen te laten meten. Die werd direct geholpen. Na de oogmeting werd er nog steeds geen aandacht besteed aan mijn dochter, terwijl zij klaar zat aan een tafel met een montuur. Ondertussen waren er twee anderen mannen de zaak binnen gekomen. Ook deze kregen geen enkel woord van haar en toen er een vroeg of het nog lang zou gaan duren draaide zij zelf haar hoofd om zonder te reageren. De mevrouw van de oogmeting had een montuur uitgezocht en de bril werd in orde gemaakt. Hierna hadden wij verwacht dat wij geholpen zouden worden. De man werd aangesproken of hij geholpen kon worden en hij gaf aan dat wij eerst aan de beurt waren. Dit negerde zij compleet en hielp eerst deze man, wederom zonder een woord aan mijn dochter te richten, die keurig zat te wachten. Tot mijn grote verbazing werden we ook hierna niet geholpen, maar hielp zij de andere man eerst. Wij werden totaal genegeerd. Dit was een hele onaangename ervaring en iets wat wij niet gewend zijn van Hans Anders. Wij komen hier al 17 jaar en zijn erg tevreden.
Natuurlijk snappen wij dat als je alleen in de winkel staat je niet alles tegelijk kan doen. Maar klantvriendelijkheid hoeft niet veel energie te kosten. Even overleggen en dan kan er een hoop.

Gewenste Oplossing:

De kwaliteit van de brillen zijn naar tevredenheid.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 juli 2021 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van der Bent,

Wat vervelend dat uw bezoek aan de winkel niet geheel naar wens is verlopen. Het bestellen van een bril gaat in deze tijd nog alleen op afspraak, tenzij de winkel van mening is dat er tussendoor tijd voor is. Op een koopavond is hier helaas vaak geen tijd voor. Dan staan er al een paar afspraken voor oogmetingen en die moeten ook op dat tijdstip geholpen worden. Buiten de afspraken is er wel tijd voor kleine dingen, zoals de medewerkster ook heeft gedaan. Ik kan me voorstellen dat u het graag anders had gezien. Onze excuses hiervoor. Wellicht hadden we de verwachting kunnen bijstellen als we op dat moment eerder een toelichting hadden gegeven over wat de mogelijkheden waren.

Met vriendelijke groet,
Dewi
Hans Anders Webcare

G. Van der bent

Heeft op 12 juli 2021 om 15:37 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Het gaat mij niet om het wachten, maar wel om de onbeschofte manier waarop wij en de andere klanten zijn behandeld. Dit kan niet meer opgelost worden, maar vond wel dat jullie moesten weten hoe er met jullie goede naam omgegaan wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Van der bent