Klacht: Na bijna 2 maanden nog geen bril

zhurchik1 op 04 juli 2025 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 mei 2025 heb ik bij Hans Anders Savornin Lohmanplein 39, Den Haag een zonnebril op sterkte besteld. Was verbaasd dat mijn visie opeens zo slecht is geworden. Moest van de medewerker duurdere dunne lenzen 1.6 betalen en zag later ook dat er bril garant plant stond (extra 25 euro). Niemand had mij gevraagd of ik dat verzekering wil aansluiten. Thuis dezelfde dag zag ik dat er een fout was – ze hebben gewone glassen besteld ipv zonnen glassen. Ik kwam gelijk terug, alles opnieuw besteld, moest nog 25 euro bijbetalen. Toen mijn nieuwe bril kwam zag ik gelijk dat er iets mis was, ik kon letterlijk niet goed zien, alles te scherp en meteen werd ik misselijk. Maar oke, ze zeggen jij moet wennen aan de nieuwe bril. Dat heb ik 3 weken geprobeerd maar kon niet wennen. Toen ging naar de echte opticien om uitgebreid oogen check te doen en bleek dat Hans anders had verkeerde strekte voor mij gemeten. – 1,75 en -3 terwijl ik -1,25 en 2,25 heb. Dat was blijkbaar gedaan om dunnere duurdere lenzen te verkopen. 13 juni weer naar Hans anders gelopen, liet zien dat ze verkeerde sterkte hadden gemeten en ze hebben mijn bril genomen om de juiste sterkte te maken. Het is nu 3 weken verder en mijn bril is nog niet klaar. En ze weten niet waarom het zo lang duurt om nieuwe lenzen te maken. De uiterste leveringsdatum was 27 juni en het is al lang voorbij. Het is nu bijna 2 maanden en ik heb nog steeds geen bril. Ik heb meerdere keren gebeld, naar de winkel gelopen, ze hebben mijn bril niet binnen. Ordernummer 37503335

Gewenste Oplossing:

Ik wil de aankoop bij deze annuleren en mij geld terug krijgen aangezien dat ze niet weten waar mijn bril is gebleven

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Hans Anders

Heeft op 04 juli 2025 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Peters,

We hebben uw klacht betreffende uw bril gemeld bij de winkel. Er zal spoedig contact komen voor een oplossing.

Vriendelijke groet,

Lars
HA KCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

zhurchik1

Heeft op 07 juli 2025 om 07:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is nog niet opgelost, niemand heeft mij terug gebeld, ik moest zelf weer naar de winkel lopen, ze hadden geen melding van jullie ontvangen. Ik moet weer wachten

Bericht van Hans Anders

2 dagen geleden - Beste mevrouw Peters, Mijn collega had de klacht voor klacht.nl afgesloten als opgelost. Mijn collega heeft op 04-07 een officiële klacht opgemaakt richting het filiaal. Mijn collega's mogen er dan vijf werkdagen overdoen om de klacht in behandeling te nemen. Ik heb in uw andere klacht aangegeven dat ik de regiomanager heb benaderd. Ik ga ervanuit dat uw klacht zo snel mogelijk in behandeling wordt genomen. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ivana Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik1