Mijn Klacht:
14 mei 2025 heb ik bij Hans Anders Savornin Lohmanplein 39, Den Haag een zonnebril op sterkte besteld. Was verbaasd dat mijn visie opeens zo slecht is geworden. Moest van de medewerker duurdere dunne lenzen 1.6 betalen en zag later ook dat er bril garant plant stond (extra 25 euro). Niemand had mij gevraagd of ik dat verzekering wil aansluiten. Thuis dezelfde dag zag ik dat er een fout was – ze hebben gewone glassen besteld ipv zonnen glassen. Ik kwam gelijk terug, alles opnieuw besteld, moest nog 25 euro bijbetalen. Toen mijn nieuwe bril kwam zag ik gelijk dat er iets mis was, ik kon letterlijk niet goed zien, alles te scherp en meteen werd ik misselijk. Maar oke, ze zeggen jij moet wennen aan de nieuwe bril. Dat heb ik 3 weken geprobeerd maar kon niet wennen. Toen ging naar de echte opticien om uitgebreid oogen check te doen en bleek dat Hans anders had verkeerde strekte voor mij gemeten. – 1,75 en -3 terwijl ik -1,25 en 2,25 heb. Dat was blijkbaar gedaan om dunnere duurdere lenzen te verkopen. 13 juni weer naar Hans anders gelopen, liet zien dat ze verkeerde sterkte hadden gemeten en ze hebben mijn bril genomen om de juiste sterkte te maken. Het is nu 3 weken verder en mijn bril is nog niet klaar. En ze weten niet waarom het zo lang duurt om nieuwe lenzen te maken. De uiterste leveringsdatum was 27 juni en het is al lang voorbij. Het is nu bijna 2 maanden en ik heb nog steeds geen bril. Ik heb meerdere keren gebeld, naar de winkel gelopen, ze hebben mijn bril niet binnen. Ordernummer 37503335
Gewenste Oplossing:
Ik wil de aankoop bij deze annuleren en mij geld terug krijgen aangezien dat ze niet weten waar mijn bril is gebleven
