Mijn Klacht:
Vandaag geprobeerd om de bril van mijjn dochter van 11 te ruilen omdat ze niet tevreden was. Ze heeft nooit de bril op gehad. Woensdag 26 februari opgehaald en vandaag woensdag 12 maart in de winkel wordt er doodleuk gezegd je bent te laat. Binnen 2 weken moest dit namelijk gebeuren. Hans anders rekent deze woensdag als 15 de dag. Gaan we op de uren en minuten letten Hans? Als ik woensdag iets ophaal om 17 uur dan eindigen de 14 dagen op een woensdag 14 dagen later om 16.59. Voorts wordt er gezegd dat er enkel een montuur kan worden gekozen waarin de bestaande brillenglazen passen. Wat een loze belofte Hans! Hoe groot is de kans dat de brillenglazen in een ander montuur passen. Moeten we weer kiezen voor een montuur waarover het kind niet tevreden is! Adverteer aub niet met loze beloften!
Wees tevens duidelijk in je communicatie naar de klant toe. In jullie email over jullie beloften staat niks over 14 dagen of dat de glazen in de nieuwe montuur moeten passen. Had je maar verder moeten klikken op de mail wordt er gezegd.
Gewenste Oplossing:
Zeg het maar Hans?
