Klacht: Levertijd

Hermi128 op 05 juli 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg s’nachts kramp in mijn been Wilde snel opstaan en viel. Arm zwaaiend balans zoekend sla ik mijn bril van nachtkastje. Resultaat kapot niet meer te repareren. Maak afspraak op 27 mei voor nieuwe bril. Bestel en betaal. Zou op 12 juni klaar zijn. Ik heb vakantie dus geen probleem. 12 juni word 18 en nu 26 juni. Bril was gemaakt maar door winkel terug gestuurd vanwege management. Ik word niet ingelicht, dat hoor ik pas als ik boos klantenservice benader. Ik heb het ding nodig voor mijn werk. Haast maken kan niet ik hoor alleen sorry

Gewenste Oplossing:

Ik moet meer dan 2 maal de gebruikelijk tijd wachten op een simpele enkelvoudige glazen bril. Ik wil genoegdoening. Ik doe veiligheids werk moet nu extra vrij nemen. Sorry is niet genoeg. So als het nu staat nooit meer hans anders

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 13 juli 2021 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hermi128,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het oprecht vervelend voor u dat u zo langs heeft moeten wachten op uw bril, ondanks dat de verwachte levertijd binnen twee weken zou zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

Hoe vervelend het ook is, het kan wel eens voorkomen dat er tijdens het produceren van een bril wat mis gaat en waardoor de levertijd van de bril uitloopt. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het erg vervelend is dat u hier niets van heeft vernomen en u zelf stappen heeft moeten ondernemen wat precies de levertijd was.

Ik heb doorgegeven aan de betreffende winkel dat zij voortaan stappen ondernemen en contact opnemen met klanten als de verwachtte levertijd overschreden wordt, zodat de klanten in ieder geval op de hoogte zijn.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Lisanne
Hans Anders Webcare

Hermi128

Heeft op 15 juli 2021 om 07:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Alleen excuses is voor mij niet genoeg als dit de service van hans Anders is ga ik naar een ander. Wel een leuk topic voor mijn column komende maand voor een maand blad van een landelijke club waar ik voor schrijf.

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - Beste Hermi128, Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen om de ontstane situatie met ons te delen. Wij vind het oprecht vervelend voor u dat u zo langs heeft moeten wachten op uw bril en dat de winkel dit niet met u heeft gecommuniceerd. De winkel is hier wel op aangesproken. Verder kunnen we helaas niks aan de levertijden veranderen. Op het moment dat een bril niet aan onze kwaliteit eisen voldoet, sturen we deze meteen terug. In sommige gevallen moet de bril opnieuw besteld worden en dan is de levertijd helaas weer wat langer. Hier hebben wij verder geen invloed op. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Halima Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hermi128