Klacht: Lak laat los van bril

Wenzel op 16 april 2024 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik kocht afgelopen zomer een bril bij Hans Anders. Na enkele weken begon de laklaag los te laten. Ik kreeg een nieuw montuur eind oktober met de mededeling, dit is eenmalig. Helaas laat nu de laklaag weer enorm los. Een stuk van ruim 2 cm is nu zilver ipv blauw. Hans anders zegt dit is geen garantie. Hoofdkantoor weigert iets te doen. Binnen 6 maanden kan ik mijn bril afschrijven.

Nieuw montuur wat wat langer meegaat dan een paar maanden !!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 16 april 2024 om 16:49 geantwoord

Goedemiddag meneer Weemaes, ik heb het nagekeken in uw account en het is mij een beetje onduidelijk om welke bril het gaat.
Ik zie een bril die is aangekocht op 26-08-2023, hier zit een verzekering op, ik ga er dat dit de bril is die u bedoelt.

De andere bril is van 28-05-2022 en op deze bril zit geen verzekering.

De bril waar de verzekering op zit kunt u mee naar de winkel gaan en krijgt u een nieuw montuur van ons. De verzekering is namelijk 2 jaar geldig.

Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u alvast een fijne avond.

Vriendelijke groet,
Hans Anders Webcare
Priscilla

Reactie van de melder van de klacht Wenzel

2 maanden geleden - Klacht is niet opgelost !!

Wenzel

Heeft op 17 april 2024 om 12:06 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Gaat over de bril van 8-2023. Ik heb geen bril garant plan. Eind oktober ander montuur gehad.
Lijkt me toch echt een productiefout.

Bericht van Hans Anders

1 maand geleden - Beste meneer Weemaes, Als ik kijk naar de order die u heeft geplaatst op 26-08-2023, dan heeft een wel degelijk een Bril garant plan hierop. U mag dus met de bril terug naar de winkel en dan kunt u tegen 20% van het aankoop bedrag precies het zelfde montuur opnieuw krijgen. Met vriendelijke groet, Max Hans Anders Webcare

Bericht van Hans Anders

1 maand geleden - Ter extra informatie. We houden altijd een minimaal bedrag van €15 aan dat u moet betalen, mocht u gebruik willen maken van het Bril garantie plan. Met vriendelijke groet, Max Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wenzel