Klacht: klantendienst Hans Anders

werner cerisier op 08 december 2023 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben, naar mijn mening, een trouwe klant bij jullie. Ik let op acties van jullie en voor het ogenblik zijn er zoveel dat ik denk dat ik geld zal bijkrijgen als ik een bril koop.
Tot mijn verbazing is het resultaat als volgt : een leesbril met een montuur die ik in mijn vorige brils ook heb, kost, ondanks alle acties, toch nog 328€.
Dat is toch nog behoorlijk duur en ik vind de publiciteit erg misleidend.

Met vriendelijke groeten,

Werner Cerisier

Antwoord :
Beste meneer Cerisier,

Bedankt voor uw bericht. Ik ga dit even voor u controleren.

Mag ik even de volgende gegevens van u?
-naam
-geboortedatum
-postcode

Dan kijk ik graag voor u na hoe we op deze prijs zijn gekomen.

Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Ela

Hans Anders Contact Center Medewerker

078 48 77 00 (Lokaal tarief)

Ik heb geantwoord en een tweetal herinneringen gestuurd maar geen antwoord meer ontvangen.

met een antwoord ter zake

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 08 december 2023 om 09:49 geantwoord

Beste heer Cerisier,

Wat vervelend om te horen dat u geen reactie heeft mogen ontvangen op uw e-mails. Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat de e-mails zijn blijven hangen waardoor deze niet opgepakt zijn. Ik heb u een e-mail terug gestuurd met betrekking tot de prijs van uw bril. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak.

Bibi
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door werner cerisier