Mijn Klacht:
Klantenservice is onbeschoft helpen je niet vervolgens wil je een klacht indienen kan dat niet want ze hebben geen klachten regeling de klachten worden opgelost door de zelfde onbeschofte mensen van de klachten afdeling zelf
Ik adviseer iedereen echt een andere brillen zaak want toen ik mijn bril ging uitzoeken kreeg ik een rekening van 1000 euro voorgeschoteld met supper dunne glazen erin waar ik niet voor had gekozen en een verzekering waar ik niet voor had gekozen met alles erop en eraan en toen ze me zo verbaasd zag kijken ging ze het 1 en ander maar veranderen toen werd de prijs 400 euro wat natuurlijk nog steeds hoog was en ik daarover vraggen ging stellen waarom mijn vorige bril 80 euro waren nu 400 euro das een graat verschil die idioot van de Klantenservice genaamd peter had
het over inflatie ik ik vroeg hem een inflatie van 320 euro en toen zij hij ja de glazen technology is beter dan je vorige glazen hhhhhhh wat houd dat in 320 exstra voor gebakken lucht
Ze zijn echt dom de medewerkers
Hij zou het gaan vragen aan zijn leiding gevende want hij wist het niet meer Volgende dag zou hij me terug bellen wat niet gebeurde gezien hij geen antwoord had maar hij mailde met het zelfde en toen ik zij maar das toch geen antwoord op mijn vraag werd hij boos en kreeg een hele hoge piepstem en goeide boos op
Ik zeer verbaasd natuurlijk
Ik nog een keer terug bellen weer een klantemedewerker aan de lijn ik wou natuurlijk een klacht indienen ik vraag netjes wat de klachten procedure is ze gaf aan per mail of bij haar dus ik kies er voor de klacht bij haar neer te leggen over haar collega peter met de de piep stem
Dus ik vertellen hoe onbeschoft peter is en ging ervan uit dat ze alles noteerde ineens begons ze mijn vraag te beantwoorden
Ik zo time out hebt u mijn klacht genoteerd
Ze begon hellemaal te stotteren ik zij voor de duidelijkheid ik wil eerst een interne klacht bij u melden voo we mijn vraag gaan beantwoorden en ze begon een helle discussie dacht werkelijk waar halen ze deze medewerkers vandaan van de straat?
Dus ik probeer vriendelijk te blijven en vraag mevrouw luister ik wil geen discussie met u voeren gaat u de klacht melden of niet ook zij werd boos en begon te dringen ik ga ophangen hoor ik ga ophangen hoor
Ik moest lachen en ze hing op
Ik weer terug bellen want ik ben een volhouder toen kreeg ik weer een ander aan de lijn dus ik zeg ik wil een klacht indienen over 2 medewerkers en ze zij netjes tegen mij dat kan niet onmogelijk.
Het verbaast mij werkelijk dat dit soort mensen daar werken
Gewenste Oplossing:
Ik heb met spoed en bril nodig die het zelfde is als mijn vorige bril zonder gekkigheid en rare prijzen want 80 euro en 400 euro is een overdreven verschil
