Klacht: Hansanders klantenservice wat een ellendelingen

Replay112 op 08 februari 2025 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice is onbeschoft helpen je niet vervolgens wil je een klacht indienen kan dat niet want ze hebben geen klachten regeling de klachten worden opgelost door de zelfde onbeschofte mensen van de klachten afdeling zelf

Ik adviseer iedereen echt een andere brillen zaak want toen ik mijn bril ging uitzoeken kreeg ik een rekening van 1000 euro voorgeschoteld met supper dunne glazen erin waar ik niet voor had gekozen en een verzekering waar ik niet voor had gekozen met alles erop en eraan en toen ze me zo verbaasd zag kijken ging ze het 1 en ander maar veranderen toen werd de prijs 400 euro wat natuurlijk nog steeds hoog was en ik daarover vraggen ging stellen waarom mijn vorige bril 80 euro waren nu 400 euro das een graat verschil die idioot van de Klantenservice genaamd peter had
het over inflatie ik ik vroeg hem een inflatie van 320 euro en toen zij hij ja de glazen technology is beter dan je vorige glazen hhhhhhh wat houd dat in 320 exstra voor gebakken lucht

Ze zijn echt dom de medewerkers
Hij zou het gaan vragen aan zijn leiding gevende want hij wist het niet meer Volgende dag zou hij me terug bellen wat niet gebeurde gezien hij geen antwoord had maar hij mailde met het zelfde en toen ik zij maar das toch geen antwoord op mijn vraag werd hij boos en kreeg een hele hoge piepstem en goeide boos op
Ik zeer verbaasd natuurlijk

Ik nog een keer terug bellen weer een klantemedewerker aan de lijn ik wou natuurlijk een klacht indienen ik vraag netjes wat de klachten procedure is ze gaf aan per mail of bij haar dus ik kies er voor de klacht bij haar neer te leggen over haar collega peter met de de piep stem
Dus ik vertellen hoe onbeschoft peter is en ging ervan uit dat ze alles noteerde ineens begons ze mijn vraag te beantwoorden
Ik zo time out hebt u mijn klacht genoteerd
Ze begon hellemaal te stotteren ik zij voor de duidelijkheid ik wil eerst een interne klacht bij u melden voo we mijn vraag gaan beantwoorden en ze begon een helle discussie dacht werkelijk waar halen ze deze medewerkers vandaan van de straat?
Dus ik probeer vriendelijk te blijven en vraag mevrouw luister ik wil geen discussie met u voeren gaat u de klacht melden of niet ook zij werd boos en begon te dringen ik ga ophangen hoor ik ga ophangen hoor
Ik moest lachen en ze hing op

Ik weer terug bellen want ik ben een volhouder toen kreeg ik weer een ander aan de lijn dus ik zeg ik wil een klacht indienen over 2 medewerkers en ze zij netjes tegen mij dat kan niet onmogelijk.

Het verbaast mij werkelijk dat dit soort mensen daar werken

Gewenste Oplossing:

Ik heb met spoed en bril nodig die het zelfde is als mijn vorige bril zonder gekkigheid en rare prijzen want 80 euro en 400 euro is een overdreven verschil

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Hans Anders

Heeft op 08 februari 2025 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Harracha,

Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat u een nieuwe bril wilt aanschaffen en dat de prijs hiervan hoger uitvalt dan bij uw vorige aankoop in 2022. Destijds heeft u gebruik gemaakt van een aantrekkelijke actie bij de aanschaf van één bril. Helaas is deze specifieke actie niet meer beschikbaar.

Daarnaast begrijpen wij dat u nu drie brillen wilt aanschaffen en gebruik wilt maken van onze huidige 31 actie. Dit betekent dat u één bril volledig betaalt, wat een andere prijsstructuur met zich meebrengt dan de eerdere promotie waar u destijds gebruik van heeft gemaakt.

Wij hadden dit graag telefonisch met u toegelicht, maar hebben helaas niet de mogelijkheid gehad om een goed gesprek hierover te voeren. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan ontvangen wij deze graag schriftelijk via klacht.nl of via onze e-mail [email protected]

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sanne

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replay112

Heeft op 08 februari 2025 om 13:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing gezien er nog steeds niet gekeken word hoe ze aan het totaal bedrag komen van 400 euro het probleem word gedeelte opgelost als er na de glazen word gekeken

Ook lees ik niks over het onbeschofte gedrag van haar collega's sterker nog ze zegt dat ze het jammer vind dat er geen goed gesprek was en hoe zou dat nou komen dit zegt velr over hoe onbeschoft ze gewoon zijn gezien er niet eens een excuus komt

Bericht van Hans Anders

1 maand geleden - Geachte heer Harracha, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat u op zoek bent naar een bril binnen een bepaald budget. Helaas kunnen wij geen brillen aanbieden voor €80 of minder. De aanschaf van een bril brengt kosten met zich mee, en wij kunnen hierin geen oplossing bieden als de prijs niet aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Sanne

Reactie van de melder van de klacht Replay112

1 maand geleden - Nog maals ik begrijp überhaupt niet waarom ik een bril moet nemen die het duurst uitkomt wil liefst een standaard bril waarom kan da niet

Alle klachten die gemeld zijn door Replay112