Klacht: Hans Anders ligt de boel op

michael.dolder op 23 januari 2013 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

begin december samen met mijn vrouw naar hans anders in Zeist geweest om een bril voor mijn vrouw uit te zoeken.
de jongen die ons hielp ging even in zijn computer kijken of mijn vrouw de bril vergoed kregen van de zorg verzekering, ook keek hij even voor de zekerheid of ik ook in aanmerking kwam voor een nieuwe bril op de kosten van mijn zorg verzekering, en u raad het al, we konden alle bij een nieuwe bril uitzoeken, met alle bij een tweede zonnebril erbij. totaal moesten we iets van 30 euro per persoon bij betalen. de rest zou gedeclareerd worden bij onze zorg verzekeraar. wij een bril en zonnebril uitgezocht en deze besteld, wel moest ik de helft alvast aanbetalen, vond ik al vreemd maar dat was de standaard procedure, ik totaal iets van 120,- aanbetaald, in de veronderstelling dat we dat bedrag dus gedeeltelijk terug zouden krijgen, tijdens het ophalen van onze brillen moest ik nogmaals 120,- betalen, ik gaf aan dat ik dat al gedaan had, maar dat was de helft van de bril, toen ik aangaf dat de zorgverzekering het een en ander zou vergoeden was het allemaal een stuk lastiger, computer deed het niet goed, zonnebril werd in een keer maar gedeeltelijk vergoed, etc. ok, bij mijn bril kon in een keer niks meer gedeclareerd worden, dit moest ik zelf maar doen en bij die van mijn vrouw wel, wat schetst mijn verbazing, krijg ik een twee weken later bericht van hans anders dat of ik het resterende deel nog even wil betalen omdat de declaratie niet is gelukt, met andere woorden, ik heb nu 240,- betaald voor onze brillen die bij aankoop totaal 60,- zouden gaan kosten, foutje van 180,- na gebeld te hebben met hans anders krijg ik een of andere miep aan de telefoon welke glas hard naar de voorwaarde verwijst welke op de bon staan, conclusie, je word gewoon opgelicht bij hans anders, bij het begin kan alles maar als je je bril komt halen dan kon het toch niet, vakkundig erin geluisd dus. en je hebt al de helft aanbetaald, dus je laat hem ook niet liggen.

ik geef iedereen het advies om naar een echte brillenzaak te gaan welke je niet valselijk een bril laten kopen. en achteraf 180,- meer in rekening brengen dan in het begin is voorgesteld, mij zien ze in ieder geval niet meer terug daar.

het bedrag wat volgens uw medewerker gedeclareerd kon worden en achteraf toch niet netjes op mijn rekening terug storten.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Hans Anders een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

11 jaren geleden - klacht in behandeling

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 februari 2013 om 13:55 geantwoord

opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door