Klacht: Hans Anders Drachten: Onvriendelijk

Mach op 23 januari 2013 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Elke 2 jaar mag je met briltotaalplan een nieuwe bril uitzoeken. Ik ging afgelopen donderdagavond naar Hans Anders in Drachten om daar een nieuwe bril uit te gaan zoeken. Het was druk maar ik had geduld, dus ik zat alvast bij de monturen te sneupen. Toen er geen klanten meer in de winkel waren zat het personeel druk achter de computer. Het duurde nogal even voordat Meneer A. eindelijk eens bij mij kwam om mij te helpen.. Ik kreeg het idee dat hij geen zin meer had om mij te helpen (20.00). Zat telkens op zijn horloge te zien, gaf geen respons op mijn vragen. Ik moest zelf het initiatief nemen om op mijn wensen in te gaan. Zoals mijn montuur die alleen in het blauw was, ik vroeg of deze ook in het zwart was. Hij zei als ze in de laatjes niet in een andere kleur liggen dan niet. Nou, je gaat daar toch daar niet in de laatjes sneupen?? Of mag dat wel?? Heb nog gevraagd of ze mijn ogen op wilden meten, ik moest nota bene zaterdag maar terug komen. Ik ben weggegaan met een ontevreden gevoel, dacht dat het misschien aan mij lag.
Maar, alle moed bijelkaar gweschraapt, afgelopen zaterdagmiddag ben ik er weer geweest samen met mijn zus. Geen klanten in de winkel en dezelfde Meneer A. was er weer en zat weer achter zijn computer en een andere mevrouw die aan het telefoneren was. Hij begroette ons niet, zei ook niet dat we even geduld moesten hebben. Dus ik bleef bij de balie staan. Toen die eidelijk vroeg ‘wat kan ik voor je doen’, vroeg ik of ik mijn ogen op kon meten. Dat kon, moest ik eerst maar even een montuur uitzoeken. Ik vertelde hem dat ik dat al had gedaan maar graag in het zwart zou willen hebben. Deze kleur was er niet zei meneer. Dus ik vroeg of een ander filiaal deze kleur misschien dan wel had. Die kon hij niet bellen. Dus ik bleef hem aan kijken met de vraag van waarom niet? Geen klanten dus waarom niet? Toen antwoorde hij dat het hoofdkantoor gesloten is in het weekend. Dus ik antwoorde waarom zeg je dat direct niet even. Hij zei dat hij volgende week wel voor mij wil bellen en vroeg welke naam hij er op kon gaan zetten. Ik gaf hem mijn achternaam en hij zei dat het geregeld zou worden. Ik bleef hem aankijken en vroeg wanneer en hoe weet ik dan wanneer het geregeld is, of ik hier dan weer appart heen moest rijden (al 2x 25 km, dus dan 3 x 25km). Ja antwoorde hij wat denk je wel, geergerd ?!. Ik antwoorde: dat ik mijn nummer even kan achter laten dat iemand mij kan bellen of die er wel is. Meneer: Wat denk je nou zelf?! We gaan echt niet iedereen bellen hebben we geen tijd voor. Ik was verbluft, zo behandel je je klanten toch niet? Ik haal mijn brillen niet meer bij hans anders weg en stap direct af van het brillen totaal plan. Ik betaal hier 2 jaar voor en word dan zo in de winkel behandeld!
Als je niet fatsoenlijk je klanten kunt benaderen kun je beter in een fabriek gaan werken. Daar hoef je niet met mensen te werken! BAH!!

Ik wil geen klant meer zijn bij Hans Anders en zou graag mijn geld wat ik gespaard heb van het briltotaalplan in geld terug willen krijgen.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Hans Anders een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

11 jaren geleden - klacht in behandeling

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 februari 2013 om 13:56 geantwoord

opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door