Klacht: Glazen verkeerd om in de bril gezet

Janny Van Leenen op 28 juni 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al jaren klant bij hans anders. Altijd goed behandeld maar deze keer in een woord schandalig. Heb 2 brillen uitgekozen de eerste gepast volgens de verkoopster stond hij mooi. Achteraf wat ik niet kon zien was dat er geen wenkbrauwen meer waren te zien. De tweede bril kon ik absoluut niets door zien toen ik hem ophaalde men zei dat is een kwestie van wennen. Moest naar de keuring voor mijn rijbewijs het was een ramp. Gelijk doorgegaan naar een andere hans anders en daar zag men dat de glazen verkeerd om ingezet waren .ik was duizelig heb ook nog last van migraine. De eerste bril heb ik terug gebracht er werd aan gebogen en gedraaid. Zonder succes. Heb een andere uitgezocht toen werden de glazen keurig gemeten wat de eerste keer niet gebeurde. Ook bij de tweede bril is dat niet gebeurd. Ik heb mijn nieuw uitgezochte bril opgehaald men keek niet of hij goed zat niets in een zakje en wegwezen. Toen ik vertelde van de verkeerd ingezette glazen werd er om gelachen. Als het niet zo triest was heb dagen met hoofdpijn gelopen maar ja ik moest wennen. Ik ben over deze behandeling door het personeel erg teleurgesteld glazen verkeerd om er inzetten niet keurig op de glazen meten niet bijstellen. Jammer

Gewenste Oplossing:

Totaal niet tevreden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 28 juni 2021 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw van Leenen,

Graag willen wij u danken voor uw melding, welke wij op onze afdeling klantenservice, in goede orde hebben ontvangen. Uw klacht staat in ons systeem geregistreerd. 

Ik vind het vervelend te horen dat u deze situatie heeft moeten meemaken in één van onze winkels ik kan begrijpen dat u dit niet als klantvriendelijk heeft ervaren.

Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen om de ontstane situatie met ons te delen.
De areamanager van betreffende winkel zal ervoor zorgen dat er door de directe verantwoordelijke binnen vijf werkdagen contact met u wordt opgenomen om deze situatie door te spreken.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 2745536 (Lokaal tarief). Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak.

Groet, Amber

Janny Van Leenen

Heeft op 02 juli 2021 om 20:36 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee ik ga niet accoord ik zou gebeld worden voor een oplossing we zijn nu 5 dagen verder maar niemand heeft de moeite genomen om te bellen. Jarenlang al mijn brillen gekocht en dan nu deze behandeling. Oh ja ook nog vragen om te stemmen voor de beste winkel. Beetje veel gevraagd.

Reactie van de melder van de klacht Janny Van Leenen

3 jaren geleden - Nee ik ga niet accoord .ik zou binnen 5 dagen gebeld worden voor een oplossing niemand heeft de moeite genomen.jarenlang mijn brillen bij hans anders gekocht en nu zo behandeld worden. Oh ja en dan ook nog vragen om te stemmen op de beste winkel .beetje veel gevraagd.

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - Beste mevrouw Van Leenen, Uw klacht is op 28 juni ingelegd, dus dinsdag 29 juni geldt als de eerste volledige werkdag. Maandag 5 juli is de vijfde werkdag en de laatste dag voor de winkel om contact met u op te nemen. Ik wil u vragen om nog even maandag af te wachten. De vraag om te stemmen is een algemene en vrijblijvende vraag en niet gekoppeld aan een bepaalde situatie. Het staat u uiteraard vrij om geen stem uit te brengen. Met vriendelijke groet, Dewi Hans Anders Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Janny Van Leenen

3 jaren geleden - Goedemorgen ik heb keurig 5 werkdagen gewacht zoals u schreef. We zijn nu 8 werkdagen verder ik zit met 2 brillen die ik niet kan dragen ik word duizelig hoofdpijn problemen bij de keuringsarts voor mijn rijbewijs . Vult u zelf maar in hoe ik me onder deze behandeling van Hans Anders voel. Bij vragen standaard antwoord meer. U moet er aan wennen. Wennen als de glazen er verkeerd om ingezet zijn. Mijn ogen zijn in maart opgemeten het was niet n odig een nieuwe bril te kopen. In juni wil ik een zonnebril hebben en op advies van uw medewerkster toch maar een tweede bril erbij genomen. Wie schets mijn verbazing dat ik op de afrekening zie dat mijn rechteroog 0.75 achteruit is gegaan.overigens zonder opnieuw te testen. Mijn ogen waren hetzelfde gebleven in maart was er geen nieuwe bril nodig. Ik wil een antwoord van u hoe dit opgelost gaat worden. Ben jarenlang klant geweest altijd keurig geholpen maar deze keer slaat alles. Binnen 5 dagen zijn bij mij 5 dagen nu dag 8.

Reactie van de melder van de klacht Janny Van Leenen

3 jaren geleden - Goedemorgen zie uw bericht over geduld hebben binnen 5 dagen zou ik gebeld worden. We zijn nu volgens mij twee weken verder. Mijn geduld waar u op zinspeelt is op. U komt uw afspraak niet na .Ik zit hier met twee brillen die ik niet kan dragen .geprobeerd en weer geprobeerd dan wordt er gezegd u moet er aan wennen .wat wennen de glazen zaten er verkeerd om in. Ik wil nu van u weten hoe wordt dit opgelost. Graag geen week meer wachten.

Bericht van Hans Anders

3 jaren geleden - Goedemorgen mevrouw van Leenen, Nogmaals onze excuses dat het zo lang duurde voordat u een reactie heeft mogen ontvangen. Ik heb begrepen dat de winkel gister contact met u heeft gehad, en dat er een korting is aangeboden ter compensatie. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088 2745536 (Lokaal tarief). Met vriendelijke groet, Halima Hans Anders Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Janny Van Leenen

3 jaren geleden - Ik wil niet vervelend zijn maar niemand heeft mij gebeld.ik lig nl.met griep op bed met de telefoon naast me. Ik wil dit opgelost hebben. 2 brillen waar ik duizelig van wordt bijna 600 euro betaald. Geprobeerd dagen geprobeerd alleen maar hoofdpijn van gekregen. Ik heb in mijn telefoonlijst gekeken geen gemiste gesprekken.

Alle klachten die gemeld zijn door Janny Van Leenen