Geboden Oplossing:
Beste Jv 34,
Ik heb met de winkel gesproken waar u de brillen heeft besteld en daar even voor ver duidelijkheid gevraagd. Het is inmiddels al langer als een jaar geleden dat u deze brillen bij ons heeft aangeschaft.
Er is uitgekomen dat u meerdere metingen bij ons heeft laten doen voor dat u een bril bij ons heeft besteld. Uw visus is wat ik zie vanuit notities die toen der tijd gemaakt zijn dat uw visus heel wat achteruit gegaan is. Op 10 augustus 2021 bent u dus ook doorverwezen door onze opticien naar een oogarts.
De sterkte die in augustus 2021 is gemeten keek minder prettig dan de sterkte die is gemeten in oktober 2021 wordt aangegeven dus die metingen zijn ook in de bril gezet. U had toestemming vanuit de oogarts om een bril te bestellen. Er is gekeken met een pas bril om te kijken wat voor u het prettigste kijkt. Er is toen uitgekomen dat een cilinder in de bril niet prettig kijkt dus is er geen cilinder in de bril gezet.
Wat wij terug zien bent u in november 2021 nog een keer terug geweest is de bril afgesteld en zou u het nog even proberen. U had 2 maanden garantie als u niet kan wennen aan een multifocale bril. Hier is ook geen aanspraak op gemaakt. Er is ook geen contact geweest met ons service center geweest om deze klacht kenbaar te maken.
Na dit al zo lang geleden is, is het helaas niet mogelijk om u tegemoet te komen in de compensatie die u wenst. Het spijt mij dat ik u niet verder kan berichten.
Met vriendelijke groet,
Jady
Hans Anders Webcare.