Klacht: Bril zit niet goed

Kijken op 31 augustus 2022 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ben vandaag in de winkel geweest en ze zijden dat mijn ogen dat die niet zijn goed gemeten en dacht wat nu weer zij nog in de winkel doe mij gewoon een ander bril zonder het Lees er in maar wordt dan aan gekeken wat bedoel jij nu en krijg te horen ze bellen wel naar jou dacht wat gek kan toch gewoon ander bril maar ze doen er weer andere glazen in???? Maar moet zij eerst over leggen met iemand ja dacht mijn fout niet doe het nu in 1 keer goed

Wil gewoon ander bril en betaal niks bij want had gewoon Nike bril moeten doen heb ik altyd niks mee aan de hand en kan dat niet dan gewoon geld terug en van de verzekering

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

3 maanden geleden - Beste Sjoerd, Bedankt voor het kenbaar maken van je onvrede. Vervelend dat je niet goed door de nieuwe bril kan lezen. Graag nodig ik u uit, om langs te gaan bij het desbetreffende filiaal om het probleem kenbaar te maken. Zij zullen samen met u zoeken naar de oorzaak, en komen met een passende oplossing. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Maria Hans Anders Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kijken

3 maanden geleden - Kan m nu met een oplossing en laat mij geen weken wachten

Bericht van Hans Anders

3 maanden geleden - Beste heer Koopmans, Bedankt voor uw bericht. We zien dat u vandaag bent langsgekomen voor een nieuwe meting. Onze collega's in de winkel zullen de beste oplossing doornemen en u hierna over bellen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lars Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kijken