Klacht: Betreft oneens met betaling

Goudvis58 op 24 juli 2023 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb een klacht over de afhandeling van een terechte klacht over een bedrag van 34,50 euro voor een receiver van mijn gehoorapparaat dat binnen 1 dag defect is gegaan. Nu wordt het afgedaan als zijnde gebruikers slijtage.
Vind je het gek ik heb deze gehoorapparaten voor mijn tinnitus heel veel in, daar ik niet zonder kan.heb dat ook tegen de manager van Hans Anders doorgegeven, dat ik het niet mee eens ben dat ik 34,50 euro heb moeten betalen waar ik niets aan kan doen. Ik heb ook niet om die hevige tinitis gevraagd

Gewoon mijn 34,50 euro terug gestort wil hebben, daar ik het niet eerlijk vind, en oneens ben met het besluit na mijn eerlijke uitleg.

Ik ben aangewezen op Hans Anders daar er kortingen / acties en bij de zilveren kruis aangesloten is.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

8 maanden geleden - Beste heer Wieringa, Ik vind het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak. Ik zie dat deze klacht nog in behandeling is. Ik heb de winkel verzocht zo snel mogelijk deze klacht op te pakken. Wij komen hier zo snel mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, Bibi Hans Anders Webcare

Reactie van de melder van de klacht Goudvis58

8 maanden geleden - Beste Bibi, Bedankt voor uw reactie, Wilde niet gelijk alles op tafel leggen. De manager wist dat ik het niet mee eens was, en meer verteld tegen hem, wat ik hieronder beschrijf. Ik had ook tegen de manager ( naam ) heb ik gezegd ( was een moeilijk telefoon gesprek trouwens ) daar ik ook met mijn tinnitus zit, dat ik met de vorige audicien's namen heb ik veel beter contact had, ze wisten overal van af van mijn situatie, en onze omstandigheden en haar / hem kon mailen als ik wat had, en ze reageerden gelijk terug, of in iedere geval later, van deze audicien heb ik niets teruggekregen na mijn mailtje, en is ons contact helaas anders dan met de vorige. Ik heb dat tegen de manager gezegd, en hij zei dat kan ik begrijpen,maar is helaas niet anders waar ik het niet mee eens ben. Ik ben op hem gewezen daar er weinig audiciens zijn bij Hans Anders wat ik begrepen heb . En ik niet de mogelijkheid heb een ander te nemen. Ook niet het geld heb om andere gehoor apparaten te komen tegen tinnitus die veel beter zijn. Moet nog 1/ 2 jaar wachten. Dus het is niet alleen het geld maar ook het contact. Kunt u deze ook meenemen met de in behandeling klacht. Ik zit eral tegenop een afspraak te maken op deze manier als er iets kapot aan mijn gehoorapparaten of dat ik vragen heb van mijn hevige tinnitus aan deze audicien. Graag dit ook te willen meenemen met de klacht. Hoop dat we eruit komen , zodat ik gewoon als er wat is aan mijn gehoor apparaten / maskeerders/ streamer wat is dan contact kan opnemen en ik goed geholpen wordt. Ik heb een hele erge vorm van tinnitus, heb 2 voorgevormde blauwe oordoppen van de vorige audicien , voor s'nachts te dragen zodoende dat ik veel de dopjes eraf moet halen, en het moet veranderen. Het liefst had ik de nieuwe Starkey Livio tegen tinnitus , maar moet nog helaas wachten, dat had deze audicien ook gezegd dat er veel betere waren dan degeen die ik nu jaren heb

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 24 juli 2023 om 11:50 geantwoord

Beste heer Wieringa,

Ik heb bovenstaande opmerking ook meegenomen in de klacht. Helaas moet ik u mededelen dat onze audicien bevestigd heeft dat de schade van het product onder gebruikersschade valt. Om deze reden kunnen wij helaas geen compensatie bieden.
Mocht er iets aan de hand zijn met de toestellen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we een afspraak met u in kunnen plannen bij de audicien.

Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak.

Bibi
Hans Anders Webcare

Goudvis58

Heeft op 24 juli 2023 om 12:12 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Nee Bibi , in geen geval daar het niet is zo als het geschetst en gegaan is. Er wordt mij verweten in de winkel dat het afgebroken is??? en nu weer gebruikers ..... Ik blijf erbij is een onterechte betaling van 37,50 euro, voor mijn eerlijke uitleg aan de winkel en daarbij heb ik meer vermeld wat mijn ongenoegens zijn. Kunnen jullie ( audicien ) dat nu nog eens heroverwegen. Dat dit niet eerlijk is.

Bericht van Hans Anders

8 maanden geleden - Beste heer Wieringa, Helaas moet ik u mededelen dat onze audicien u reeds eerder meermaals bevestigd heeft dat de schade van het product onder gebruikersschade valt. U bent hierover gecontacteerd door betrokken manager(s). Om deze reden kunnen wij helaas geen verder compensatie bieden in deze kwestie. Uw klacht is bij ons inmiddels afgewezen, zoals u ook telefonisch werd medegedeeld en daarna afgesloten. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Erik Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Goudvis58