Klacht: betalen voor twee glazen

marioeenoog op 01 juni 2024 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb onlangs brillen gekocht bij Hans Anders in filiaal te Waalwijk. Allereerst vond ik de vrouw die mij hielp, niet echt klantvriendelijk. Eerst keek ze op haar horloge toen ik binnenkwam, het was rond kwart over 5. Ten tweede vond ik haar bot toen ik over het feit begon dat ik het stom vind dat ik voor twee glazen moet betalen terwijl ik met een oog blind ben. Ze zei me toen bot, die discussie ga ik niet met uw voeren, dan zijn we nu klaar!!!. Waarop ik zei dat ik het alleen maar aan wilde geven dat ik het niet fair vind. Me vriendin zei me als ik erbij was geweest dan had ik je op laten staan, en haar met de brillen laten zitten en was elders gegaan.

In principe hoeft er met een glas niks gedaan te worden en als ik hem bekijk is die ook gewoon neutraal, 0. Maar ik ben niet goedkoper uit dan iemand die wel twee glazen op sterkte moet hebben en al het andere wat erbij komt. Vind dit gewoon weg niet oke. Als ik een afwijking in me voet heb en een schoen moet laten aanpassen, wordt de andere ook niet duurder.

IK heb altijd mijn brillen bij Hans Anders gekocht maar ga de volgende keer wel eerst even bij een concurrent informeren eerst, of hun dezelfde werkwijze hanteren. Het gaat me niet om het geld want heb nu eenmaal een bril nodig maat voor iets betalen wat onnodig is , stuit me tegen de borst.

Ik hoop u voldoende te hebben ingelicht en wacht u reactie af, indien u dit gewenst acht.

Met vriendelijke groeten,

M.J van den Heuvel

Dat ik gewoon moet betalen voor hetgeen er gedaan wordt, of moet worden gedaan. Ik weet dat het verdien model gebaseerd is op de glazen maar er zijn altijd uitzonderingen. Soms moet er maat werk worden geboden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door marioeenoog