Klacht: Afgaan op n waarde van de ogen!

[email protected] op 11 januari 2023 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag na n afspraak gemaakt te hebben voor n oogmeting gegaan bij uw zaak. Daar werd niets gemeten afgegaan op de resultaten van n meting enkele jaren gemeten. Personeel niet competent! Konden ons ook geen uitleg geven over de prijs, zonde van onze tijd ik zal jullie niet aanbevelen bij andere klanten. Vervolgens naar n echte opticien gegaan kwam met n hele andere meting! Wat n geluk dat ik niets gekocht heb bij jullie! Het was in de zaak van het City centrum in Veldhoven.

Gewenste Oplossing:

Dit is moeilijk ik heb inmiddels bij n andere zaak n nieuwe bril laten aanmeten. Zonde van het personeel wat bij jullie in de zaak staat.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

1 jaar geleden - Beste heer Peer, Uw laatste oogmeting bij ons voor uw laatste bezoek was nog op 4 oktober 2022. Dan is het inderdaad niet nodig een nieuwe oogmeting bij u uit te voeren. Al met al omschrijft u natuurlijk wel een aparte situatie welke wij graag bij de managers voor deze winkel te Veldhoven zouden willen melden. Als u dit op prijs stelt, dan kan ik uw klacht bij ons als officiële klacht verder registreren en dan wordt dit door betreffende managers verder voor u behandeld. Graag vernemen wij van u of dit ook zo door u wordt gewenst. Met vriendelijke groet, Erik Hans Anders Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Dit klopt niet! Deze meting in oktober is van mijn man, ik ben n paar jaar niet meer bij U geweest! Ik ben in december geholpen aan n staar operatie en moest van de kliniek sowieso n meting laten doen, dit is niet gebeurd! Ze kwamen met n waarde van plus 2,5 bij n goede opticien was mijn waarde 3,25! Dus n wezenlijk verschil.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 11 januari 2023 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Peer,
Dat klopt inderdaad niet. Mijn collega had de gegevens van uw echtgenoot gekoppeld aan uw klacht. Uit uw initiële klacht maak ik op dat u vooral niet tevreden bent over de deskundigheid van onze collega's in de winkel. Bij de aantekeningen op uw account zie ik toch dat u het nodige uitgelegd is over de prijsopbouw en het gebruik van een actie. Wellicht is deze uitleg niet goed overgekomen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Met vriendelijke groet,
Dianne
Hans Anders Webcare

[email protected]

Heeft op 11 januari 2023 om 12:39 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Het is toch ondenkbaar dat er zaterdagS niet beter geequipeeerde medewerkers voorhanden zijn. Het onbenul droop er gewoon vanaf en het gegoochel met teksten op het beeldscherm was schrikbarend. Geen enkel benul van lopende acties etc.
Kortom wat een enorme teleurstelling ! En niet meten en maar gokken kan toch niet bij de core business horen van H.A.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]