Mijn Klacht:
Mijn vader heeft 2 brillen gekocht van de actie 3 is 1 pakket. Hij heeft € 558,00 betaald. Ik mocht bril nummer 3 uitzoeken omdat ik mee was voor advies montuur uitkiezen. Dat was op 30 mei 2025. Ik kreeg 2 bonnen mee die 2 weken geldig waren tot 13 juni. Eén bon stond 65% korting op en de ander €508,00 tegoed voor een nieuwe bril. Ik kom op de laatste dag 13 juni een montuur uitzoeken en krijg 65 % korting op een leesbril terwaarde van €360,00 en moet zelf nog €150,00 bij betalen. Dat klopt toch niet? Ik dacht dat bril nummer 3 gratis was? Ik vond het erg rommelig en onprofessioneel! Daarnaast had ik een afspraak gemaakt voor een oogtest op 20 juni in de winkel. Bij thuiskomst zag ik dat ik dan een week te laat was voor een nieuwe gratis bril uit te zoeken! Dat had de medewerker van Hans Anders toch kunnen zeggen? Let op deze 2 bonnen zijn geldig tot 13 juni. Dus ik boek online snel voor 13 juni nog een nieuwe afspraak en laat 20 juni annuleren! Kom ik op vrijdag 13 juni, bloedheet 🥵 boven de 30 graden beroerd er oververhit speciaal voor de gratis bril nog naar de winkel, krijg ik ook nog te horen oh de computer werkt niet mee, wordt er een medewerker gebeld, ha dat klopt het is tot 13 juni, dus dat was gisteren! Niet tot en met 13 juni! Nou dan breekt toch mijn klomp! Ik moest zelf nog vragen om een kopje koffie! Voor mij geen Hans Anders meer!
Gewenste Oplossing:
Een gratis leesbril die ik al uitgezocht had na mijn oogtest en geannuleerd heb wegens onvrede van de bijbetaling!
