Klacht: Geen stroom

op 15 september 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

!5 Juli van 14.50 tot +/- 20.30 was de stroom bij ons ( in harderwijk) uitgevallen ik neem aan dat ik voor een compensatie in aanmerking kom?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik hiervoor een compensatie terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 21 november 2016 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte v.a.,

We hadden uw bericht via deze website niet eerder gezien. U heeft ondertussen telefonisch contact met ons opgenomen hiervoor en hier per e-mail een reactie op ontvangen. Mocht u vragen hebben over de inhoud van de e-mail, kunt u deze stellen door op de e-mail te reageren.

Met vriendelijke groet,

Liander Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door V.a